Zawiadomienie SRM-II.6733.18.2023
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | SRM-II.6733.18.2023 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | zawiadomienie o wydaniu decyzji |
Data ważności ogłoszenia |
Zawiadomienie o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym polegającej na rozbudowie drogi publicznej gminnej – ul. Kossak-Szatkowskiej na częściach działek nr 5/13 i 20/3 obr. 38 w Cieszynie.
Cieszyn, dnia 8 grudnia 2023 r.
SRM-II.6733.18.2023
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.), w związku z art. 59 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r., poz. 1688) oraz art. 49 i 49b ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.)
zawiadamiam
że w dniu 8 grudnia 2023 r. wydałem decyzję nr L.015.2023 (znak sprawy: SRM - II.6733.18.2023) o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym polegającej na rozbudowie drogi publicznej gminnej – ul. Kossak-Szatkowskiej na częściach działek nr 5/13 i 20/3 obr. 38 w Cieszynie.
Postępowanie toczyło się na wniosek Gminy Cieszyn, którą reprezentował pełnomocnik: Katarzyna Skotnicka – Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie.
Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane w dniu 22 grudnia 2023 r., to jest po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Strony postępowania mogą wnieść odwołanie od wydanej decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku-Białej, ul. 3-go Maja 1. Odwołanie składa się za pośrednictwem Burmistrza Miasta Cieszyna. Strony postępowania, które zostały zawiadomione o wydaniu decyzji niniejszym obwieszczeniem, mogą złożyć odwołanie w terminie do 5 stycznia 2024 r.
Strona postępowania, która została zawiadomiona o wydaniu decyzji niniejszym obwieszczeniem, może złożyć wniosek o udostępnienie odpisu decyzji wskazując sposób i formę jego udostępnienia. W terminie do 3 dni od dnia otrzymania wniosku tutejszy organ udostępnia odpis decyzji, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33-4794-250 lub 33-4794-261.
z up. Burmistrza Miasta
mgr Arkadiusz Skowroński
Naczelnik Wydziału
Strategii i Rozwoju Miasta