W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zawiadomienie SRM-II.6733.18.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy SRM-II.6733.18.2023
Typ sprawy Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Rodzaj dokumentu zawiadomienie
Data ważności ogłoszenia

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania i zebraniu materiału dowodowego oraz możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym polegającej na rozbudowie drogi publicznej gminnej – ul. Kossak-Szatkowskiej na częściach działek nr 5/13 i 20/3 obr. 38 w Cieszynie, w ramach której utworzone zostaną miejsca postojowe.


Cieszyn, dnia 3 listopada 2023 r.

SRM-II.6733.18.2023

 

 

ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania i zebraniu materiału dowodowego oraz o możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji

 

Zgodnie z art. 61 § 4 i 10 § 1, a także 49 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z poźn. zm.),

zawiadamiam, że

- na wniosek z dnia 29 września 2023 r. Gminy Cieszyn, którą reprezentuje pełnomocnik Katarzyna Skotnicka – Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie, wszczęte zostało postępowania administracyjne sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym polegającej na rozbudowie drogi publicznej gminnej – ul. Kossak-Szatkowskiej na częściach działek nr 5/13 i 20/3 obr. 38 w Cieszynie, w ramach której utworzone zostaną miejsca postojowe,

- w przedmiotowej sprawie zostały zebrane wszystkie dokumenty umożliwiające zakończenie postępowania.

Jednocześnie informuję, że organ administracji obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji, do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, że przepis art. 10 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego jest szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Powyższe uprawnienie nie jest obowiązkiem strony.

 

Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, pok. 216 w godzinach pracy Urzędu w terminie 7 dni od dokonania niniejszego zawiadomienia, przy czym zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia. Po upływie tego terminu organ wyda decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

 

 

Z up. Burmistrza Miasta

mgr Arkadiusz Skowroński

Naczelnik Wydziału

Strategii i Rozwoju Miasta

Załączniki

Powiadom znajomego