Zawiadomienie SRM-II.6733.18.2023
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | SRM-II.6733.18.2023 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | zawiadomienie |
Data ważności ogłoszenia |
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania i zebraniu materiału dowodowego oraz możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym polegającej na rozbudowie drogi publicznej gminnej – ul. Kossak-Szatkowskiej na częściach działek nr 5/13 i 20/3 obr. 38 w Cieszynie, w ramach której utworzone zostaną miejsca postojowe.
Cieszyn, dnia 3 listopada 2023 r.
SRM-II.6733.18.2023
Zgodnie z art. 61 § 4 i 10 § 1, a także 49 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z poźn. zm.),
zawiadamiam, że
- na wniosek z dnia 29 września 2023 r. Gminy Cieszyn, którą reprezentuje pełnomocnik Katarzyna Skotnicka – Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie, wszczęte zostało postępowania administracyjne sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym polegającej na rozbudowie drogi publicznej gminnej – ul. Kossak-Szatkowskiej na częściach działek nr 5/13 i 20/3 obr. 38 w Cieszynie, w ramach której utworzone zostaną miejsca postojowe,
- w przedmiotowej sprawie zostały zebrane wszystkie dokumenty umożliwiające zakończenie postępowania.
Jednocześnie informuję, że organ administracji obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji, do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, że przepis art. 10 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego jest szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Powyższe uprawnienie nie jest obowiązkiem strony.
Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, pok. 216 w godzinach pracy Urzędu w terminie 7 dni od dokonania niniejszego zawiadomienia, przy czym zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia. Po upływie tego terminu organ wyda decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Z up. Burmistrza Miasta
mgr Arkadiusz Skowroński
Naczelnik Wydziału
Strategii i Rozwoju Miasta