W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Obwieszczenie SRM-II.6730.60.2022.BH

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy SRM-II.6730.60.2022.BH
Typ sprawy Ustalenie warunków zabudowy
Rodzaj dokumentu zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego
Data ważności ogłoszenia

Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego i możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji o warunkach zabudowy polegającej na budowie parkingu publicznego na działce nr 13/3 oraz na części działki nr 12 obrębu nr 44 – w ramach rewitalizacji nieruchomości przy ul. B. Limanowskiego w Cieszynie.     

 

Cieszyn, dnia 2 marca 2023 r.

SRM-II.6730.60.2022.BH

 

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Cieszyna

 

Zgodnie z art. 49, 49a i art. 49b, w związku z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.)

zawiadamiam

o zebraniu materiału dowodowego i możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji ustalającej warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na: „budowie parkingu publicznego – w ramach rewitalizacji nieruchomości przy ulicy Bolesława Limanowskiego w Cieszynie (po wcześniejszej rozbiórce istniejących obiektów budowlanych) na działce numer 13/3 oraz na części działki numer 12, położonych w obrębie numer 44.”

Zgodnie z art. 53 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tutejszy organ wystąpił o uzgodnienie decyzji z organami uzgadniającymi, tj. Śląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, w odniesieniu do układu urbanistycznego miasta oraz Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie, jako właściwego zarządcy drogi publicznej – ul. Bolesława Limanowskiego. W terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia, Miejski Zarząd Dróg w Cieszynie uzgodnił pozytywnie projekt decyzji, natomiast Śląski Wojewódzki Konserwator Zabytków nie zajął stanowiska w sprawie, w związku z czym uzgodnienia uważa się za dokonane.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej. Strony postępowania w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 23 marca 2023 r., mogą zapoznać się z aktami sprawy zgromadzonymi w Urzędzie Miejskim w Cieszynie. Po tym terminie zostanie wydana decyzja.

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33-4794-260.

 

z up. Burmistrza Miasta

Arkadiusz Skowroński

 

Naczelnik Wydziału

Strategii i Rozwoju Miasta

 

Załączniki

Powiadom znajomego