W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Obwieszczenie SRM-II.6733.6.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy SRM-II.6733.6.2022
Typ sprawy Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Rodzaj dokumentu informacja
Data ważności ogłoszenia

Cieszyn, dnia 25 marca 2022 r.

SRM-II.6733.6.2022

 

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Cieszyna

 

Zgodnie z art. 49, 49a i art. 49b, w związku z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 735 z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2022 r. poz. 503)

 

zawiadamiam

 

o zebraniu materiału dowodowego i możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie sieci wodociągowej na działkach 2/60, 2/89, 2/102, 2/107 obr. 57 oraz 53/72 obr. 56 w Cieszynie przy ul. Mickiewicza.

Planowana inwestycja będzie polegała na budowie sieci wodociągowej, z rur PE100RC SDR11 o średnicy 40 mm i 63 mm, o długości od 220 m do 230 m.

Zgodnie z art. 53 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tutejszy organ wystąpił o uzgodnienie decyzji z organem uzgadniającym, tj. Dyrektorem Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Gliwicach oraz Starostą Cieszyńskim. W terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia Dyrektor Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Gliwicach postanowieniem uzgodnił projekt decyzji, a Miejski Zarząd Dróg w Cieszynie zaopiniował pozytywnie projekt decyzji. Starosta Cieszyński w ustawowym terminie nie zajął stanowiska – wobec czego uzgodnienie uważa się za dokonane.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.

Strony postępowania w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 15 kwietnia 2022 r., mogą zapoznać się z aktami sprawy zgromadzonymi w Urzędzie Miejskim w Cieszynie.

Po tym terminie zostanie wydana decyzja.

 

Postępowanie toczy się na wniosek Gminy Cieszyn, reprezentowanej przez Pełnomocnika – Pana Jerzego Jarząb.

 

Z up. Burmistrza Miasta

Arkadiusz Skowroński

Naczelnik Wydziału

Strategii i Rozwoju Miasta

Załączniki

Powiadom znajomego