W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Obwieszczenie SRM-II.6730.100.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy SRM-II.6730.100.2021
Typ sprawy Ustalenie warunków zabudowy
Rodzaj dokumentu informacja
Data ważności ogłoszenia

Cieszyn, dnia 3 marca 2022 r.

SRM-II.6730.100.2021.JW

 

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Cieszyna

 

Zgodnie z art. 49, 49a i art. 49b, w związku z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 735 z późn. zm.)

zawiadamiam

o zebraniu materiału dowodowego i możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji ustalającej warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania lokalu z funkcji usługowej na funkcję mieszkalną w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym na działkach nr 11, 12, 13, obręb nr 53 w Cieszynie przy ul. Górnej 24/1.

Planowane roboty budowlane w lokalu będą obejmowały likwidację wejścia do lokalu oraz wykonanie dwóch nowych otworów na drzwi wejściowe. Planuje się także zmianę sposobu użytkowania lokalu usługowego na dwa lokale mieszkalne. Planowana zmiana sposobu użytkowanie obejmie 174,65 m² powierzchni użytkowej. Teren objęty wnioskiem posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej (gminnej) ul. Gen. Sikorskiego oraz ul. Górnej (powiatowej).

Zgodnie z art. 53 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tutejszy organ wystąpił o uzgodnienie projektu decyzji z organem uzgadniającym, tj. Miejskim Zarządem Dróg w Cieszynie. W terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia Miejski Zarząd Dróg w Cieszynie wydał pozytywną opinię.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej. Strony postępowania w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 24 marca 2022 r., mogą zapoznać się z aktami sprawy zgromadzonymi w Urzędzie Miejskim w Cieszynie.

Po tym terminie zostanie wydana decyzja.

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii Burmistrz Miasta Cieszyna wprowadził do odwołania ograniczenie wykonywania zadań Urzędu Miejskiego w Cieszynie. W celu załatwienia spraw przez interesantów w budynku administracyjnym przy ul. Rynek 1 przyjmowanie stron odbywa się na stanowiskach usytuowanych w holu Kancelarii Ogólnej. Interesanci wchodzący do Urzędu Miejskiego w Cieszynie muszą mieć założone maseczki ochronne oraz rękawiczki ochronne lub stosować środki do dezynfekcji rąk. Interesanci są przyjmowani pojedynczo na jedno stanowisko obsługi. Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33-4794-265.

Z up. Burmistrza Miasta

Arkadiusz Skowroński

 

Naczelnik Wydziału

Strategii i Rozwoju Miasta

 

Załączniki

Powiadom znajomego