W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Likwidacja mogilnika - składowiska przeterminowanych środków ochrony roślin w Cieszynie

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Likwidacja mogilnika - składowiska przeterminowanych środków ochrony roślin w Cieszynie
  Treść zamówienia:
Burmistrz Miasta Cieszyna, 43-400 Cieszyn, Rynek 1

prowadzący postępowanie: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego,
Rynek 1, 43-400 Cieszyn, telefon: 33 47 94 270 lub 33 47 94 272 fax: 33 47 94 303


zaprasza do składania ofert w sprawie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego na realizację przedsięwzięcia pn.


„Likwidacja składowiska przeterminowanych środków ochrony roślin (mogilnika) w Cieszynie”


1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) jest dostępna:
na stronie www.um.cieszyn.bip-gov.pl
w formie papierowej (nieodpłatnie) w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Urząd Miejski w Cieszynie, Cieszyn, Rynek 1, pok. 17.

2. Przedmiot zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. „Likwidacja składowiska przeterminowanych środków ochrony roślin (mogilnika) w Cieszynie”, obejmującego następujący zakres prac:
2.1. prace przygotowawcze, w tym organizacja zaplecza logistycznego;
2.2. opracowanie programu gospodarki odpadami niebezpiecznymi, powstałymi w wyniku realizacji przedsięwzięcia oraz uzyskanie decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydanej przez Starostę Cieszyńskiego;
2.3. wydobycie, przepakowanie, transport i unieszkodliwienie termiczne przeterminowanych środków ochrony roślin i ich opakowań, zgromadzonych w odnalezionych komorach mogilnika w ilości szacunkowej 8,4 Mg (kod odpadu 02 01 08* zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów - Dz. U. Nr 112, poz. 1206);
2.4. wydobycie, przepakowanie, transport i unieszkodliwienie termiczne przeterminowanych środków ochrony roślin i ich opakowań, zgromadzonych w odnalezionym dole ziemnym w ilości szacunkowej 12,6 Mg (kod odpadu 02 01 08*);
2.5. wydobycie, przepakowanie, transport i unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych skażonego gruzu betonowego z konstrukcji odnalezionych komór mogilnika w ilości szacunkowej 12,5 Mg (kod odpadu 17 01 06*);
2.6. wydobycie, przepakowanie, transport i unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych zanieczyszczonego gruntu z bezpośredniej bliskości komór mogilnika oraz bezpośredniego sąsiedztwa dołu ziemnego (warstwa o miąższości 1 m) w ilości szacunkowej 94 Mg (kod odpadu 17 05 03*);
2.7. zlokalizowanie na wskazanym przez Zamawiającego terenie (o pow. szacunkowej ok. 0,5 ha) nieodnalezionej komory mogilnika wraz z określeniem ilości odpadów koniecznych do unieszkodliwienia podczas jej likwidacji;
2.8. wypełnienie dołów po zlikwidowanym mogilniku nie zanieczyszczonym gruntem oraz 10 cm wierzchnią warstwą humusu (w ilości wynikającej z ilości wydobytych i unieszkodliwionych odpadów) oraz niwelacja terenu;
2.9. opracowanie dokumentacji powykonawczej z likwidacji mogilnika.

Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień jest określony kodem CPV 90.00.00.00-7.
Dodatkowe przedmioty kodami: 90.12.12.00-3; 90.12.13.30-3; 90.12.21.21-2; 90.12.21.22-9.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2006 r.

5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
5.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: Pzp) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp;
5.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, to znaczy posiadają:
a. aktualną decyzję administracyjną zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych;
b. aktualną decyzję administracyjną zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych lub umowę z podmiotem posiadającym zezwolenie na odbiór i unieszkodliwienie wszystkich rodzajów odpadów powstałych podczas realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia;
c. w przypadku wywozu odpadów niebezpiecznych poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - aktualne zezwolenie na wywóz odpadów niebezpiecznych oraz zezwolenie na wwóz odpadów niebezpiecznych wystawione przez właściwe organy kraju przyjmującego odpady do unieszkodliwienia;
5.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
a. w latach 2001-2005 (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) zrealizowali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem (likwidacja mogilników, usuwanie i unieszkodliwienie przeterminowanych środków ochrony roślin z mogilników lub magazynów, wykonanie rekultywacji zdegradowanych terenów po zlikwidowanych mogilnikach) i wartością (suma wartości podanych w ofercie zamówień nie może być niższa niż 200.000 zł) zakresowi prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia oraz dysponują dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie;
b. dysponują osobami o następujących kwalifikacjach:
- co najmniej 2 osobami z uprawnieniami geologicznym (w tym co najmniej 1 osoba z uprawnieniami geologicznymi w zakresie hydrogeologii);
- co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- co najmniej 2 kierowcami posiadającymi przeszkolenie w zakresie towarów niebezpiecznych - ADR;
5.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy przedłożą:
posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości co najmniej 50% wartości zaoferowanej cenny netto złożonej oferty, jednak nie mniej niż 100.000 zł;
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w ramach prowadzonej działalności gospodarczej;
5.5. udzielą Zamawiającemu gwarancji należytego wykonania zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy;
5.6. przedstawią dowód wniesienia wadium.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

6.1. oferta złożona na wzorcowym druku (według załącznika nr 1 do SIWZ);
6.2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 ustawy Pzp, w tym art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (według załącznika nr 2 do SIWZ);
6.3. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.4. aktualne decyzje administracyjne:
a. zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych;
b. zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych lub umowy z podmiotem posiadającym zezwolenie na odbiór i unieszkodliwienie wszystkich rodzajów odpadów powstałych podczas realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia;
c. w przypadku wywozu odpadów niebezpiecznych poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - zezwolenie na wywóz odpadów niebezpiecznych oraz zezwolenie na wwóz odpadów niebezpiecznych wystawione przez właściwe organy kraju przyjmującego odpady do unieszkodliwienia;
6.5. oświadczenia (według załącznika nr 3 do SIWZ):
a. że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu;
b. że Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
c. że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
6.6. wykaz podwykonawców, jeżeli brali będą udział w realizacji przedmiotu zamówienia (według załącznika nr 4 do SIWZ);
6.7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według załącznika nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia, o których mowa w pkt. 5.3b;
6.8. wykaz posiadanego sprzętu technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia (według załącznika nr 6 do SIWZ);
6.9. wykaz zamówień zrealizowanych w latach 2001-2005 (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających rodzajem (likwidacja mogilników, usuwanie i unieszkodliwienie przeterminowanych środków ochrony roślin z mogilników lub magazynów, wykonanie rekultywacji zdegradowanych terenów po zlikwidowanych mogilnikach) i wartością (suma wartości podanych w ofercie zamówień nie może być niższa niż 200.000 zł) zakresowi prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie (według załącznika nr 7 do SIWZ);
6.10. kosztorys ofertowy (według załącznika nr 8 do SIWZ);
6.11. oświadczenie, że Wykonawca posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości co najmniej 50% wartości zaoferowanej cenny netto złożonej oferty (jednak nie mniej niż 100.000 zł) w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej (należy podać nazwę i adres banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej);
6.12. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
6.13. zaparafowany na każdej stronie projekt umowy (według załącznika nr 9 do SIWZ);
6.14. pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia;
6.15. dowód wniesienia wadium.

7. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięćtysięcyzłotych), składanym w formach i terminach określonych w art. 45 ustawy Pzp i w SIWZ.
8. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %.
9. Termin składania ofert upływa dnia 18.09.2006 r. o godz. 10.00. Opakowanie z ofertą oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Cieszyn, Rynek 1.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18.09.2006 r. o godz. 10.15 w Urzędu Miejskiego w Cieszynie, I piętro, pok. 13.
10. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

protest_odp.jpg
protest.jpg
zawiadomienie.jpg
siwz_mog.doc

Załączniki

Powiadom znajomego