W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Ogłoszenie o zamówieniu - Rewitalizacja nieruchomości poprzemysłowej przy ul. Wałowej 4 z przeznaczeniem na Centrum Edukacji Socjalnej

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Ogłoszenie o zamówieniu - Rewitalizacja nieruchomości poprzemysłowej przy ul. Wałowej 4 z przeznaczeniem na Centrum Edukacji Socjalnej
  Treść zamówienia:
Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, 43-400 Cieszyn, Rynek 1
Wydział Inwestycji Miejskich 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12 tel. (0-33) 4794350, faks: 4794361 (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg ograniczony na roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: „Rewitalizacja nieruchomości poprzemysłowej przy ul. Wałowej 4 z przeznaczeniem na Centrum Edukacji Socjalnej”.

1.Przedmiot zamówienia - Stan istniejący: Teren o pow. 9828 m2 zabudowany jest 8 budynkami produkcyjno-magazynowymi o łącznej pow. zabudowy 2351,5 m2. W skład zabudowy wchodzą: 2 budynki produkcyjne z zapleczem socjalnym i biurowym o pow. 1598,5 m2, budynki pomocnicze: portiernia, stacja trafo, sprężarkownia, zajezdnia wózków z dwoma otwartymi wiatami, magazyn z otwartą wiatą, wiata otwarta, o łącznej pow. 753 m2. Obiekty nie są użytkowane w chwili obecnej.
Zakres robót: roboty remontowo-budowlane polegające na częściowym wyburzeniu ścianek działowych oraz wykonaniu nowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, termomodernizacja części budynków, roboty wykończeniowe, wewnętrzne instalacje: sanitarne, c.o., elektryczne, telefoniczne, komputerowe, przeciwwłamaniowe, sygnalizacji p.poż. Ponadto projektuje się wykonanie m.in.: sieci wodociągowej z rur PE-HD SDR 11 śred. 32-110 mm, dł. 268 m, kanalizacji sanitarnej i deszczowej z rur PCV o ściankach klasy „S”, śred. 110 i 200 mm, dł. 324 m, sieci cieplnej wraz z przyłączami o parametrach pracy 80/60°C z rur preizolowanych o średnicach Dz 25/76 do 75/142, dł. 170 m, sieci elektrycznej.

45.21.00.00-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków (E182-2) Remont
45.30.00.00-0 – Roboty w zakresie instalacji budowlanych
45.33.00.00-9 – Hydraulika i roboty sanitarne; 45.23.21.40-5 – Lokalne węzły grzewcze

2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

3.Wymagany termin wykonania zamówienia 30.11.2007 r.

4.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie realizacje odpowiadające swoim rodzajem (roboty remontowe, sieci cieplne, wodociągi, kanalizacje sanitarne, wewnętrzne instalacje c.o., wod.-kan., elektryczne) i wartością (suma wartości podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 2.000.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- należy zapewnić osoby do kierowania budową i innymi robotami budowlanymi posiadające uprawnienia budowlane w specjalności:
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- kierownika robót instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł,
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10., zamawiający dokona oceny wniosków w odniesieniu do wykazanego we wnioskach doświadczenia wykonawców. Ocena dokonana zostanie w następujący sposób:

a) za każdą wskazaną we wniosku robotę zrealizowaną w ciągu ostatnich 5 lat odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonawca otrzyma 1 pkt. Suma punktów zostanie przemnożona przez wagę, która wynosi 40%,

b) suma wartości zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót we wniosku ocenianym zostanie podzielona przez największą sumę wartości wynikającą z wniosków i pomnożona przez wagę, która wynosi 60%.
Suma punktów wyliczonych na podstawie pkt a i b będzie decydować o zaproszeniu do złożenia oferty wykonawców (max. 10).

5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) oświadczenia, że Wykonawca:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
- nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
- sąd nie orzekł wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
- posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 500 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej,

c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. pełnić będą samodzielne funkcje techniczne na budowie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,

e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności,

f) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

g) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

6. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 10.

7. Informacja na temat wadium: Przewiduje się wadium w wysokości 40.000 zł. Do wniesienia wadium zobowiązani będą wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, przed terminem składania ofert.

8. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %.

9. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wnioski wraz z dokumentami w kopercie opisanej “Rewitalizacja nieruchomości poprzemysłowej przy ul. Wałowej” należy składać w Biurze podawczym Urzędu Miejskiego, Rynek 1, 43-400 Cieszyn do dnia 14.11.2006 r., godz. 11.00.

10. Informacja na temat umowy ramowej: nie dotyczy.

11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się.

12. Dzień przekazania ogłoszenia do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych 20.10.2006 r.

Powiadom znajomego