W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji cieszyńskiej (budowa kanalizacji sanitarnej w Cieszynie – Mnisztwo, Cieszynie – Kalembicach, Cieszyn

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji cieszyńskiej (budowa kanalizacji sanitarnej w Cieszynie – Mnisztwo, Cieszynie – Kalembicach, Cieszynie – Krasnej)"
  Treść zamówienia:
Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, 43-400 Cieszyn, Rynek 1
Wydział Inwestycji Miejskich 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12 tel. (0-33) 4794350, faks: 4794361 (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane: „Budowa kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji cieszyńskiej (budowa kanalizacji sanitarnej w Cieszynie – Mnisztwo, Cieszynie – Kalembicach, Cieszynie – Krasnej)”.

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.um.cieszyn.bip-gov.pl
Na pisemny wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej (cena 20 zł):
- można odebrać w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12, po uiszczeniu wpłaty 20 zł na konto w ING Bank Śląski nr 25 1050 1083 1000 0001 0075 7897,
- za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku.

2. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej obejmująca następujące elementy robót: prace przygotowawcze – wymagania ogólne;
prace przygotowawcze – wytyczenie trasy;
prace przygotowawcze – wycinka drzew i krzewów;
prace przygotowawcze – usunięcie warstwy humusu;
roboty ziemne – wykop / zasyp;
roboty montażowe kanalizacji;
przejścia kanalizacji przez przeszkody;
odbudowa nawierzchni dróg.

Charakterystyka robót:
Cieszyn- Mnisztwo:
- kanały z rur PVC „lite” Ø 200 x 5,9mm, klasy S, dł.1469,50 m,
- kanały z rur PVC „ lite” Ø 160x4,7mm, klasy S, dł. 236,60 m
Cieszyn – Kalembice etap I, II, III:
- kanały z rur PVC „lite”, klasy S, Ø 200x5,9mm – 58,50m,
Cieszyn – rejon ul. Na Wzgórzu – kanały z rur PVC „lite”, klasy S, Ø 200x5,9mm,9mm – 5,85m
Cieszyn – Krasna – kanały z rur PVC „lite”, klasy S, , Ø 315x9,2mm, dł. 8,00m

Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45.23.24.00-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45.11.10.00-8 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

3. Nie przewiduje się ofert częściowych i wariantowych.

4. Wymagany termin realizacji zamówienia 30.10.2007 r.

5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (kanalizacje sanitarne, deszczowe, wodociągi) i wartością (wartość podanych w ofercie robót nie niższa niż 500.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- należy należy zapewnić osoby do kierowania budową i innymi robotami budowlanymi z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) oświadczenie, na formularzu oferty, że:
- Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
- Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
- sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (kanalizacje sanitarne, deszczowe, wodociągi) i wartością (wartość podanych w ofercie robót nie niższa niż 500.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. pełnić będą samodzielne funkcje techniczne na budowie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,

e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności,

f) oświadczenie, na formularzu oferty, że Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 300 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej,

g) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

7. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %.

8. Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). Wadium wnosi sie przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 z 2002 r., poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169.

9. Termin składania ofert upływa dnia 17.11.2006 r. o godz. 10.00. Opakowanie z ofertą oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1. Otwarcie ofert odbędzie się 17.11.2006 r. o godz. 12.00 w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, I-piętro, pok. 18.

10. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

11. Informacja na temat umowy ramowej: nie dotyczy.
12. Informacja na temat dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się.

14. Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 12.10.2006 r.

Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf
Specyfikacje_techniczne.pdf
Projekt.pdf
Przedmiar.pdf
SIWZ_doc.doc

Załączniki

Powiadom znajomego