W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Całodobowa obsługa schroniska dla zwierząt w Cieszynie przy ul. Cichej 10

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Całodobowa obsługa schroniska dla zwierząt w Cieszynie przy ul. Cichej 10
  Treść zamówienia:
Burmistrz Miasta Cieszyna,
43-400 Cieszyn, Rynek 1

prowadzący postępowanie: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego,
Rynek 1, 43-400 Cieszyn, telefon: 33 47 94 270 lub 33 47 94 272 fax: 33 47 94 303


zaprasza do składania ofert w sprawie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego na realizację przedsięwzięcia pn.


„Całodobowa obsługa schroniska dla zwierząt w Cieszynie przy ul. Cichej 10”


1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) jest dostępna:
na stronie www.um.cieszyn.bip-gov.pl
na stronie www.um.cieszyn.pl
w formie papierowej (nieodpłatnie) w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Urząd Miejski w Cieszynie, Cieszyn, Rynek 1, pok. nr 17.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac:
a. całodobowa obsługa schroniska dla zwierząt przy ul. Cichej 10 w Cieszynie,
b. wyłapywanie i transport do schroniska zwierząt bezdomnych z terenu miasta Cieszyna -
na wezwanie upoważnionych służb lub osób,
c. zapewnienie wyżywienia dla zwierząt przebywających w schronisku,
d. zapewnienie opieki weterynaryjnej dla zwierząt przebywających w schronisku.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 16 października 200 r. do 30 września 2009 r.

5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
5.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
w okresie od września 2003 do sierpnia 2006 (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) zrealizowali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajem (całodobowe prowadzenie schroniska dla zwierząt oraz wyłapywanie i transport do schroniska zwierząt bezdomnych) i wartością (nie mniej niż 50.000 zł netto za okres realizacji zamówienia nie dłuższy niż 1 rok) zakresowi prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia oraz dysponują dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie. Warunek ten będzie uznany za spełniony także w przypadku wykonywania takiej usługi dla dwóch lub więcej Zamawiających jednocześnie, pod warunkiem, że łączna wartość zamówienia była nie mniejsza niż 50.000 zł netto;
dysponują osobami o następujących kwalifikacjach:
- co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie prowadzenia schronisk dla zwierząt (podstawowa opieka weterynaryjna na zwierzętami, przepisy BHP);
- co najmniej 1 osobą - kierowcy - konwojenta przy transporcie zwierząt;
posiadają sprzęt techniczny niezbędny do realizacji zamówienia - samochód przystosowany do transportu żywych zwierząt oraz transportu padłych zwierząt, a także sprzęt do wyłapywania bezdomnych zwierząt;
5.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy:
posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości co najmniej wartości zaoferowanej cenny netto złożonej oferty (jednak nie mniej niż 5.000 zł);
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
5.4. wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
6.1 oferta złożona na wzorcowym druku (według załącznika nr 1 do SIWZ);
6.2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 ustawy Pzp, w tym art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (według załącznika nr 2);
6.3. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.4. oświadczenia (według załącznika nr 3):
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu;
że Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
6.5. wykaz podwykonawców, jeżeli brali będą udział w realizacji przedmiotu zamówienia (według załącznika nr 4);
6.6. wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według załącznika nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia, o których mowa w pkt. 5.2.b;
6.7. wykaz posiadanego sprzętu technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia wraz z dokumentami (kopia dowodów rejestracyjnych samochodów wraz z protokołem potwierdzonym przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii) potwierdzającymi wymogi zawarte w pkt. 5.2.c (według załącznika nr 6);
6.8. wykaz zamówień zrealizowanych w okresie od września 2003 do sierpnia 2006 (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) zrealizowali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajem (całodobowe prowadzenie schroniska dla zwierząt oraz wyłapywanie i transport do schroniska zwierząt bezdomnych) i wartością (nie mniej niż 50.000 zł netto za okres realizacji zamówienia nie dłuższy niż 1 rok) zakresowi prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie (według załącznika nr 7); warunek ten będzie uznany za spełniony także w przypadku wykonywania takiej usługi dla dwóch lub więcej Zamawiających jednocześnie, pod warunkiem, że łączna wartość zamówienia była nie mniejsza niż 50.000 zł netto;
6.9. kosztorys ofertowy (według załącznika nr 8);
6.10. oświadczenie, że Wykonawca posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości wartości zaoferowanej cenny netto złożonej oferty (jednak nie mniej niż 5.000 zł) w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej (należy podać nazwę i adres banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej);
6.11. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
6.12. zaparafowany na każdej stronie projekt umowy wraz z regulaminem schroniska (według załącznika nr 9);
6.13. pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia;
6.14. oświadczenie o wyrażeniu zgody na 30 dniowy termin płatności faktur (załącznik nr 1);
6.15. decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt;
6.16. zezwolenie starosty na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu zwierząt padłych i ubitych z konieczności.
7. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %.
8. Termin składania ofert upływa dnia 25.09.2006 r. o godz. 10.00. Opakowanie z ofertą oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Cieszyn, Rynek 1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.09.2006 r. o godz. 10.15 w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Cieszynie, pok. nr 13.
9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

siwz_sch.doc

Załączniki

siwz_sch.doc doc, 199 kB

Powiadom znajomego