Ogłoszenia o zamówieniu - Wykonywanie operatów szacunkowych wartości nieruchomości na terenie miasta Cieszyna w 2007r.
Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Ogłoszenia o zamówieniu - Wykonywanie operatów szacunkowych wartości nieruchomości na terenie miasta Cieszyna w 2007r. |
Treść zamówienia: Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, Rynek 1, 43-400 Cieszyn Wydział Gospodarki Nieruchomościami, 43-400 Cieszyn, Rynek 1 pok. 19 tel. 033 4794230, (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg nieograniczony na usługę: „Wykonywanie operatów szacunkowych wartości nieruchomości na terenie miasta Cieszyna w 2007r.” 1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.um.cieszy.bip-gov.pl, na pisemny wniosek zainteresowanego w formie papierowej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1 43-400 Cieszyn, pok 21 lub za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w ciągu 2007r. operatów szacunkowych określających: a)wartość nieruchomości niezabudowanych, b)wartość nieruchomości dla ustalenia odszkodowania lub opłaty w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, c)wartość nieruchomości w celu ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej, d)wartość nieruchomości będącej budynkiem, stanowiącej odrębny przedmiot własności, e)wartości nieruchomości na potrzeby ustalenia ceny lokalu, ustanawianego jako przedmiot odrębnej własności lub określenie wartości innej nieruchomości zabudowanej, f)wartość nieruchomości dla celów przekształceń prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub wartości nieruchomości sprzedawanej użytkownikowi wieczystemu, g)wartość innego, nie wymienionego wyżej majątku. 3.Nie przewiduje się ofert częściowych i wariantowych. 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: 31.12.2007r. 5.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniające następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, prace określone w przedmiocie zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „ spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena oferty 100% obliczana według wag procentowych dla poszczególnych prac. 7.Informacja na temat wadium: na dotyczy. 8.Termin i miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć do dnia 23 lutego 2007r. do godz. 11.00 w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1- parter. 9.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 10.Informacja na temat umowy ramowej: nie dotyczy. 11.Informacja na temat dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy. 12.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się. |
{z_1}
oferta_word.doc