Ogłoszenie o zamówieniu - Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4, etap II
Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Ogłoszenie o zamówieniu - Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4, etap II |
Treść zamówienia: Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, 43-400 Cieszyn, Rynek 1 Wydział Inwestycji Miejskich 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12 tel. (0-33) 4794350, faks: 4794361 (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego p.n: “Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4, etap II”. 1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.um.cieszyn.bip-gov.pl Na pisemny wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej (cena 20 zł): - można odebrać w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12, po uiszczeniu wpłaty 20 zł na konto w ING Bank Śląski nr 25 1050 1083 1000 0001 0075 7897, - za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku. 2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku przedszkola nr 4 przy ul. K. Miarki w Cieszynie obejmująca: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na PCV – 32 m2, - docieplenie ścian zewnętrznych o pow. 450 m2 przy użyciu styropianu wraz z malowaniem farbami silikatowymi, - docieplenie stropodachu o pow. 288 m2 granulatem z wełny mineralnej, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej piwnic o pow. 211 m2 wraz z drenażem o długości 55 m, - remont pokrycia dachowego o pow. 333 m2. Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.43.00.00-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.25-6 Instalowanie okien z tworzyw sztucznych 45.44.21.10-1 Malowanie budynków 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia 31.07.2007 r. 5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (docieplenia budynków) i wartością (suma wartości podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 200.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - należy zapewnić osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wartość podanych w ofercie robót nie niższa niż 200.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. pełnić będą samodzielne funkcje techniczne na budowie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, d) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, e) oświadczenie, na formularzu oferty, że - Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 100 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, - Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, - Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. f) polisa, a w przypadku jej braku innego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności g) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %. 8. Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100). Wadium wnosi sie przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169. 9. Termin składania ofert upływa dnia 16.01.2007 r. o godz. 10.00. Opakowanie z ofertą oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1. Otwarcie ofert odbędzie się 16.01.2007 r. o godz. 12.00 w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, I-piętro, pok. 18. 10. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 11. Informacja na temat umowy ramowej i dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy. 12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się. 13. Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 12.12.2006 r. |
Specyfikacje_techniczne.pdf
Dokumentacja_projektowa.pdf
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.doc
PRZEDMIAR.pdf
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf
Odpowiedznr2.jpg
Odpowiedz.pdf