W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Ogłoszenie o zamówieniu - Termomodernizacja budynków SP-1 i G-1, etap II

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Ogłoszenie o zamówieniu - Termomodernizacja budynków SP-1 i G-1, etap II
  Treść zamówienia:
Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, 43-400 Cieszyn, Rynek 1
Wydział Inwestycji Miejskich 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12 tel. (0-33) 4794350, faks: 4794361 (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego p.n: “Termomodernizacja budynków SP-1 i G-1, etap II”.

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.um.cieszyn.bip-gov.pl
Na pisemny wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej (cena 50 zł):
- można odebrać w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12, po uiszczeniu wpłaty 50 zł na konto w ING Bank Śląski nr 25 1050 1083 1000 0001 0075 7897,
- za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku.

2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których zakres obejmuje:
- remont pokrycia dachowego wraz z remontem kominów ponad dachem - 2818,2 m2,
- wykonanie instalacji przeciwoblodzeniowej rynien – 930 m,
- ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją – 2148,0 m2,
- remont elewacji polegający na wymianie ok. 60 % tynków oraz pomalowaniu ścian zewnętrznych farbą termoceramiczną – 4776,5 m2,
- ocieplenie stropu podcienia bezspoinowym systemem ociepleń (BSO) z zastosowaniem styropianu gr. 15 cm – 66,0 m2,
- wykonanie izolacji pionowej ścian przyziemia – 468,7 m2,
- wykonanie izolacji poziomej ścian przyziemia metodą iniekcyjną – 2279 otworów,
- renowacja cokołu kamiennego– 304,23 m2,
- naprawa schodów zewnętrznych.

Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45.31.11.00-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Wymagany termin realizacji zamówienia 30.11.2007 r.

5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizacje odpowiadające swoim rodzajem (roboty tynkarskie, malarskie, roboty dekarskie) i wartością (wartość podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 1.500.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- należy zapewnić osobę do kierowania budową i innymi robotami budowlanymi posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł,
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Pzp).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu albo składania ofert,
e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizacji odpowiadających swoim rodzajem (roboty tynkarskie, malarskie, dekarskie) i wartością (wartość podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 1.500.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne na budowie, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności,
h) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 300 tys. zł lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
i) polisa, a w przypadku jej braku innego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
j) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w stosunku do dokumentów wymienionych w ppkt a – e zastosowanie ma § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

7. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %.

8. Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100). Wadium wnosi sie przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169.

9. Termin składania ofert upływa dnia 23.01.2007 r. o godz. 10.00. Opakowanie z ofertą oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1. Otwarcie ofert odbędzie się 23.01.2007 r. o godz. 12.00 w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, I-piętro, pok. 18.

10.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

11.Informacja na temat umowy ramowej i dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

12.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się.

13.Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 15.12.2006 r.

Przedmiar_robot.pdf
Dokumentacja_projektowa_opis.pdf
Projekt_umowy.pdf
SPECYFIKACJA_TECHNICZNA.pdf
Zalaczniki_1_do_5.pdf
Zalaczniki_1_do_5.doc
Projekt_kolorystyka_elewacji.pdf
Dokumentacja_projektowa_rzuty.pdf
SIWZ.pdf

Załączniki

Powiadom znajomego