Ogłoszenie o zamówieniu - pełnienie funkcji Menadżera Projektu “Ochrona i konserwacja cieszyńskiego dziedzictwa piśmienniczego”.
Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Ogłoszenie o zamówieniu - pełnienie funkcji Menadżera Projektu “Ochrona i konserwacja cieszyńskiego dziedzictwa piśmienniczego”. |
Treść zamówienia: Książnica Cieszyńska, ul. Mennicza 46, 43-400 Cieszyn, tel. (0-33) 851 38 41, faks: 851 38 40 ogłasza przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Menadżera Projektu “Ochrona i konserwacja cieszyńskiego dziedzictwa piśmienniczego”. 1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.ks.cieszyn.bip-gov.pl Na pisemny wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej: - można odebrać w siedzibie Książnicy Cieszyńskiej, ul. Mennicza 46, pok. 06, - zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku. 2. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji menadżera projektu „Ochrona i konserwacja cieszyńskiego dziedzictwa piśmienniczego” o następującym zakresie czynności: a) Opracowanie – w uzgodnieniu z Liderem Projektu oraz wszystkimi Partnerami Projektu – technicznego harmonogramu planowanych w ramach projektu działań, precyzyjnie określającego zadania Lidera Projektu i poszczególnych Partnerów Projektu oraz terminy rozpoczęcia i ukończenia realizacji tychże zadań, z uwzględnieniem postanowień umów dotacyjnych, a także stosownych procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Stałe monitowanie, realizowane z co najmniej jednomiesięcznym wyprzedzeniem, Lidera Projektu i wszystkich Partnerów Projektu o konieczności rozpoczęcia poszczególnych zadań ujętych w technicznym harmonogramie, o którym mowa w ppkt a). c) Opracowanie - w uzgodnieniu z Liderem Projektu – wytycznych dla wszystkich Partnerów Projektu w zakresie właściwego wykazywania i księgowania ponoszonych w ramach projektu wydatków oraz wnoszonego wkładu rzeczowego w celu zapewnienia kwalifikowalności tychże kosztów. d) Opracowanie – w uzgodnieniu z Liderem Projektu – procedur określających zasady obiegu i przechowywania dokumentów związanych z realizacją projektu oraz ich archiwizacji. e) Organizowanie (zwoływanie, przygotowywanie porządku obrad i materiałów do dyskusji, protokołowanie obrad), z częstotliwością nie mniejszą niż jeden raz w ciągu dwóch tygodni, zebrań zespołu koordynacyjnego, złożonego z upoważnionych przedstawicieli Lidera Projektu i wszystkich Partnerów Projektu. f) Uzyskiwanie formalnej aprobaty Lidera Projektu dla działań, mogących skutkować zmianami w harmonogramie i sposobie realizacji projektu, a podejmowanych przez Menadżera Projektu w stosunku do Partnerów Projektu oraz wszelkich podmiotów zewnętrznych, w tym przede wszystkim instytucji dotującej oraz pozostałych instytucji zaangażowanych, na podstawie umów dotacyjnych, w proces kontrolowania i monitorowania projektu. g) Monitorowanie i przygotowywanie korespondencji kierowanej przez Lidera Projektu do podmiotów zewnętrznych uczestniczących w procesie finansowania, monitorowania i rozliczania projektu w zakresie umów dotacyjnych. h) Prowadzenie bieżącego monitoringu przebiegu wszystkich realizowanych w ramach projektu zadań pod kątem ich zgodności z harmonogramem technicznym określonym w ppkt. a) oraz umowami dotacyjnymi, a także zgłaszanie Liderowi Projektu zauważonych w tym zakresie nieprawidłowości wraz propozycjami ich usunięcia. i) Przeprowadzanie – w uzgodnieniu z Liderem Projektu – procedur związanych ze zmianą harmonogramu realizacji projektu oraz planu wdrożenia projektu, a także – w razie konieczności wprowadzenia zmian w umowach dotacyjnych – prowadzenie całokształtu spraw związanych z wynegocjowaniem, a następnie wdrożeniem tychże zmian. j) Prowadzenie systematycznego monitoringu dokumentacji tworzonej i/lub przechowywanej w związku z realizacją projektu przez Lidera Projektu i Partnerów Projektu, szczególnie zaś potwierdzającej wnoszenie wkładu rzeczowego oraz kwalifikowalność kosztów. k) Przygotowywanie projektów wszystkich umów (jak również ich ewentualnych aneksów), które mają zostać zawarte w związku z realizacją projektu pomiędzy Liderem Projektu/Partnerami Projektu a wykonawcami zadań, a także – na wniosek Partnera Projektu – uzyskiwanie dla projektów tychże umów pozytywnej opinii radcy prawnego. l) Obsługa administracyjna zamówień publicznych realizowanych w ramach projektu (z wyłączeniem tych zamówień, które Lider Projektu i Partnerzy Projektu zamierzają zrealizować samodzielnie; w przypadku zamówień realizowanych samodzielnie przez Partnerów Projektu, Menadżer Projektu – na ich wniosek – udziela Partnerom wsparcia w zakresie administracyjnej obsługi tychże zamówień), w tym przygotowanie pełnej dokumentacji zamówieniowej (na podstawie wytycznych określających pod względem merytorycznym zakres zamówienia, dostarczanych Menadżerowi Projektu przez Lidera Projektu i Partnerów Projektu) oraz udział przedstawiciela Menadżera Projektu w pracach komisji przetargowych. m) Udzielanie pomocy prawnej w ewentualnych negocjacjach prowadzonych przez Lidera Projektu i Partnerów Projektu z wykonawcami zadań, dotyczących zmian w zakresach rzeczowo-finansowych usług i/lub dostaw realizowanych przez tych wykonawców na rzecz Lidera Projektu i Partnerów Projektu. n) Obsługa administracyjna, w tym przygotowanie niezbędnej dokumentacji, a także udział w formalnych odbiorach dostaw i usług o wartości co najmniej 6 000 euro, realizowanych na rzecz Lidera Projektu i Partnerów Projektu przez wykonawców zadań. o) Rozliczanie rzeczowo-finansowe projektu zgodnie z warunkami zawartymi w umowach dotacyjnych z uwzględnieniem odpowiednich wytycznych w sprawie raportowania i monitorowania. p) Skompletowanie dokumentacji rozliczeniowych wraz ze sporządzaniem wniosków o płatności, a także – na wniosek instytucji dotującej - wprowadzanie do ww. dokumentacji ewentualnych korekt i uzupełnień, w terminach i formie zgodnej z umowami dotacyjnymi i z uwzględnieniem stosownych wytycznych. q) Sporządzanie sprawozdań kwartalnych, rocznych oraz sprawozdania końcowego z realizacji projektu, a także – na wniosek instytucji dotującej – wprowadzanie do ww. dokumentacji ewentualnych korekt i uzupełnień, zgodnie z warunkami zawartymi w umowach dotacyjnych z uwzględnieniem odpowiednich wytycznych. r) Czynny udział w kontrolach i audytach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione na podstawie umów dotacyjnych. s) Regularne przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących przebiegu realizacji projektu niezbędnych do aktualizacji serwisów internetowych tworzonych w ramach przewidzianych w projekcie działań promocyjno-informacyjnych. Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień: 74.10.00.00-0 Usługi w zakresie prawa, księgowości, audytu, działalności gospodarczej, zarządzania i podobne 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 30.11.2010 r. 5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią osoby, które będą uczestniczyć przy realizacji zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj. 1 osoba – specjalista ds. rozliczeń rzeczowo-finansowych projektów finansowanych ze środków unijnych - posiadająca następujące doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat brała udział w rozliczaniu rzeczowo-finansowym co najmniej 2 projektów finansowanych ze środków unijnych w ramach programów przedakcesyjnych lub programów dostępnych po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej, przy czym wartość jednego z projektów wynosiła co najmniej 500.000 zł, 1 osoba – specjalista ds. zamówień publicznych - posiadająca następujące doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat brała udział w sporządzeniu co najmniej dwóch dokumentacji przetargowych, w tym co najmniej jedno na usługę, w charakterze osoby odpowiedzialnej za zgodność sporządzanej dokumentacji przetargowej z przepisami, w oparciu o które zostały przeprowadzone postępowania przetargowe, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - uzyskali średnioroczny przychód z okresu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, obejmujący usługi z zakresu, który stanowi przedmiot zamówienia, w wysokości min. 100.000 zł, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 15.000 zł, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wysokość ubezpieczenia 100.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, na formularzu oferty, że: • Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, • Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, • sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, • Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 15 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 15 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (mogą zostać dołączone życiorysy tych osób) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, d) część sprawozdania finansowego - bilans oraz rachunek zysków i strat - a jeżeli podlega ona badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %. 8. Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysięcy zł 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 08 1050 1083 1000 0023 1383 9975. 9.Termin składania ofert upływa dnia 22.02.2007 r. o godz. 10.00. Ofertę opakowaną i oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Książnicy Cieszyńskiej, ul. Mennicza 46, pokój 06. Otwarcie ofert odbędzie się 22.02.2007 r. o godz. 12.00 w sali konferencyjnej nr 001 Książnicy Cieszyńskiej. 10. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 11. Informacja na temat umowy ramowej i dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy. 12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się. |