Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego boiska SP-3 - oświetlenie boiska i monitoring
Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego boiska SP-3 - oświetlenie boiska i monitoring |
Treść zamówienia: Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, 43-400 Cieszyn, Rynek 1 Wydział Inwestycji Miejskich 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12 tel. (0-33) 4794350, faks: 4794361 (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego p.n: “Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego boiska SP-3” w zakresie oświetlenia i monitoringu. 1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.um.cieszyn.bip-gov.pl Na pisemny wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej (cena 10 zł): - można odebrać w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12, po uiszczeniu wpłaty 10 zł na konto w ING Bank Śląski nr 25 1050 1083 1000 0001 0075 7897, - za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji oświetlenia boiska wraz z instalacją TV dozorowej (system monitoringu). Zakres: oświetlenie - 6 słupów oświetleniowych wys. 11 m, 18 projektorów po 400 W, kable oświetleniowe nn dł. ok. 200 m; monitoring - 2 kamery zewnętrzne w obudowach hermetycznych z grzałkami, zabudowane na słupach oświetleniowych, rejestrator, zasilacze kamer, monitor. Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.31.61.00-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia 30.04.2007 r. 5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem (wykonanie oświetlenia terenu oraz instalacji teletechnicznych i wartością (wartość podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 50.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - zapewnią osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie instalacji elektrycznych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, c) oświadczenie, na formularzu oferty, że: - wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz że roboty te zostały wykonane należycie, - wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, - wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, - wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. d) polisa, a w przypadku jej braku innego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %. 8. Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: tysiąc zł 00/100). Wadium wnosi sie przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169. 9. Termin składania ofert upływa dnia 05.02.2007 r. o godz. 10.00. Opakowanie z ofertą oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1. Otwarcie ofert odbędzie się 05.02.2007 r. o godz. 12.00 w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, I-piętro, pok. 18. 10. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 11. Informacja na temat umowy ramowej i dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy. 12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się. 13. Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 02.01.2007 r. |
Wyjasnienie_nr_1.pdf
Materialy_przetargowe.pdf
wyjasnienie2.pdf
Zalaczniki_do_SIWZ.pdf
SIWZ.pdf
Zalaczniki_do_SIWZ.doc