W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Budowa mieszkań komunalnych przy ul. Mickiewicza - budynek nr III

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Budowa mieszkań komunalnych przy ul. Mickiewicza - budynek nr III
  Treść zamówienia:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Cieszyn: budowa mieszkań komunalnych przy ul. Mickiewicza - budynek nr III

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna, do kontaktów: Mirosław Dziadek, ul. Rynek 1 lok. 11, 12, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4794354, fax 033 4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl.

Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.cieszyn.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Mirosław Dziadek, Arkadiusz Smoczyński, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33-4794354, 4794353, fax 33-4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl, www.um.cieszyn.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mieszkań komunalnych przy ul. Mickiewicza - budynek nr III.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 43-400 Cieszyn, ul. Mickiewicza.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie (wykonane są ściany fundamentowe) budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 17 mieszkaniami komunalnymi wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku zgodnie z zatwierdzonym projektem technicznym i warunkami pozwolenia na budowę oraz specyfikacją techniczną.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.13.40, 45.31.00.00, 45.32.40.00, 45.33.00.00.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 17 mieszkaniami komunalnymi wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku zgodnie z zatwierdzonym projektem technicznym i warunkami pozwolenia na budowę oraz specyfikacją techniczną.
Charakterystyka obiektu do realizacji:
powierzchnia zabudowy - 199,20 m2
powierzchnia użytkowa - 485,36 m2
powierzchnia całkowita - 769,25 m2
kubatura - 2.708,73 m3
Budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony z użytkowym poddaszem. W poziomie piwnic mieszczą się 3 stanowiska postojowe dla samochodów osobowych oraz komórki lokatorskie. W poziomie parteru i 2-ch kondygnacji powtarzalnych mieści się 15 mieszkań jednopokojowych z aneksem kuchennym i łazienką po 5 na każdej kondygnacji, zaś w poziomie poddasza mieszczą się 2 mieszkania dwupokojowe (pokój, sypialnia) z kuchnią i łazienką.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Przewiduje się wadium w wysokości 6000 zł. Do wniesienia wadium zobowiązani będą wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, przed terminem składania ofert.

2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.

- wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (wznoszenie kompletnych budynków min. 2-kondygnacyjnych w technologii tradycyjnej) i wartością (suma wartości podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 1.000.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

- należy zapewnić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi, tj.

-kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

- kierownika robót instalacji sanitarnych wewnętrznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

- kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.

- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł,

- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10., Zamawiający dokona oceny wniosków w odniesieniu do wykazanego we wnioskach doświadczenia Wykonawców. Ocena dokonana zostanie w następujący sposób:

a) za każdą wskazaną we wniosku robotę zrealizowaną w ciągu ostatnich 5 lat odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Wykonawca otrzyma 1 pkt. Suma punktów zostanie przemnożona przez wagę, która wynosi 40%,

b) suma wartości zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót we wniosku ocenianym zostanie podzielona przez największą sumę wartości wynikającą ze złożonych wniosków i pomnożona przez wagę, która wynosi 60%.
Suma punktów wyliczonych na podstawie pkt a i b będzie decydować o zaproszeniu do złożenia oferty Wykonawców (max. 10).

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. pełnić będą samodzielne funkcje techniczne na budowie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,

d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności,

e) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

f) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: -

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.08.2006 godzina 11:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia Prezesowi UZP: 09.08.2006.

Powiadom znajomego