W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Lokalne inicjatywy inwestycyjne – przebudowa drogi w ciągu ulicy Miedzianej w Cieszynie

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Lokalne inicjatywy inwestycyjne – przebudowa drogi w ciągu ulicy Miedzianej w Cieszynie
  Treść zamówienia:
Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, Wydział Inwestycji Miejskich 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12 tel. (0-33) 4794350, faks: 4794361 (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane: „Lokalne inicjatywy inwestycyjne – przebudowa drogi w ciągu ulicy Miedzianej w Cieszynie”.

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.um.cieszyn.bip-gov.pl
Na pisemny wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej (cena 15 zł):
- można odebrać w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12, po uiszczeniu wpłaty 15 zł na konto w ING Bank Śląski nr 25 1050 1083 1000 0001 0075 7897,
- za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku.

2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w ciągu ulicy Miedzianej w Cieszynie. Przewiduje się wykonanie następujących robót:
- korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża na głębokości 30 cm całej szerokości jezdni i wjazdów – 1492,66 m2,
- podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o gr. 15 cm,
- podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna po zagęszczeniu gr. 15 cm,
- nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno – bitumicznych /warstwa wiążąca 6cm + warstwa ścieralna 4cm/ - 1261,60m2,
- wjazdy bramowe z kostki brukowej betonowej gr. 8cm – 108,50 m2,
- krawężniki betonowe wystające15x30 cm na ławie betonowej z oporem 256,42 m,
- krawężniki betonowe na ławie betonowej 20x30 cm – 238,39 m,
- obrzeża betonowe 20x6cm na podsypce cementowo-piaskowej 44,00 m,
- regulacja pionowa kratek ściekowych, włazów studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej, skrzynek zasuw wodociągowych w pasie drogi.

CPV – 45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg (E182-2) Remont

3. Nie przewiduje się ofert częściowych i wariantowych.

4.Wymagany termin realizacji zamówienia 30.06.2007 r.

5.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (roboty drogowe) i wartością (wartość podanych w ofercie robót nie niższa niż 100.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraza że roboty te zostały wykonane należycie,
- należy zapewnić osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

6.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)oświadczenie, na formularzu oferty, że:
- Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,

- Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

- sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,

- Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz że roboty te zostały wykonane należycie,

- Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 100 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej,

c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. pełnić będą samodzielne funkcje techniczne na budowie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,

d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności,

e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

7.Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %.

8.Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100). Wadium wnosi sie przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 z 2002 r., poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169.

9.Termin składania ofert upływa dnia 28.11.2006 r. o godz. 10.00. Opakowanie z ofertą oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1. Otwarcie ofert odbędzie się 28.11.2006 r. o godz. 12.00 w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, I-piętro, pok. 18.

10.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

11.Informacja na temat umowy ramowej: nie dotyczy.

12.Informacja na temat dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

13.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się.

Specyfikacje_techniczne.pdf
SIWZ_pdf.pdf
Przedmiar.pdf
Projekt.pdf
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_Miedziana.doc

Załączniki

Powiadom znajomego