Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja i remont pawilonu sportowego z zapleczem dla terenowych urządzeń sportowych i sali sportowej w Cieszynie - modernizacja i remont części gastronomicznej w budynku administracyjnym.
Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja i remont pawilonu sportowego z zapleczem dla terenowych urządzeń sportowych i sali sportowej w Cieszynie - modernizacja i remont części gastronomicznej w budynku administracyjnym. |
Treść zamówienia: Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, 43-400 Cieszyn, Rynek 1 Wydział Inwestycji Miejskich 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12 tel. (0-33) 4794350, faks: 4794361 (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane: Modernizacja i remont pawilonu sportowego z zapleczem dla terenowych urządzeń sportowych i sali sportowej w Cieszynie - modernizacja i remont części gastronomicznej w budynku administracyjnym. 1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.um.cieszyn.bip-gov.pl Na pisemny wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej (cena 20 zł): można odebrać w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12, po uiszczeniu wpłaty 20 zł na konto w ING Bank Śląski nr 25 1050 1083 1000 0001 0075 7897, za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku. 2.Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne i remontowe części gastronomicznej w budynku administracyjnym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Cieszynie obejmujące: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, wykonanie ścianek działowych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na PCV, tynki i okładziny wewnętrzne, roboty malarskie, nowe podłoża i posadzki, roboty demontażowe związane z kanalizacją sanitarną, instalacjami ciepłej i zimnej wody oraz instalacją c.o., - instalację kanalizacyjną, zimnej i ciepłej wody, centralnego ogrzewania, - instalację węzła ciepłej wody, - instalację wentylacji mechanicznej, - instalacje elektryczne wewnętrzne. 45.21.00.00-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków (E182-2) Remont 45.30.00.00-0 – Roboty w zakresie instalacji budowlanych; 45.23.21.40-5 – Lokalne węzły grzewcze 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 4.Wymagany termin realizacji zamówienia 28.02.2007 r. 5.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (roboty remontowe, wewnętrzne instalacje sanitarne, instalacja wentylacji mechanicznej, węzeł cieplny) i wartością (wartość podanych w ofercie robót nie niższa niż 100.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a roboty te zostały wykonane należycie, - należy zapewnić osoby posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do kierowania robotami budowlanym – kierownik budowy, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, wodociągowe i kanalizacyjne, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. pełnić będą samodzielne funkcje techniczne na budowie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, d) oświadczenie, na formularzu oferty, że: - Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz że roboty te zostały wykonane należycie, - Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, - Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, - Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 7.Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %. 8.Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500 zł (słownie: tysiąc pięćset zł 00/100). Wadium wnosi sie przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169. 9.Termin składania ofert upływa dnia 08.11.2006 r. o godz. 10.00. Opakowanie z ofertą oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1. Otwarcie ofert odbędzie się 08.11.2006 r. o godz. 12.00 w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, I-piętro, pok. 18. 10.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 11.Informacja na temat umowy ramowej i dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy. 12.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się. |
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.doc
Przedmiar_cz_elektryczna_MOSIR.pdf
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf
Projekt_opis_cz_budowlana_MOSiR.pdf
Projekt_opis_cz_sanitarna_MOSiR.pdf
Projekt_rysunki_cz_sanitarna_MOSiR.pdf
Specyfikacje_techniczne_cz_sanitarna_MOSiR.pdf
Projekt_rysunki_cz_budowlana_MOSiR.pdf
Projekt_rysunki_cz_elektryczna_MOSiR.pdf
Przedmiar_cz_sanitarna_MOSIR.pdf
Specyfikacje_techniczne_cz_elektryczna_MOSiR.pdf
Projekt_opis_cz_elektryczna_MOSiR.pdf
Przedmiar_cz_budowlana_MOSiR.pdf
Specyfikacje_techniczne_cz_budowlana_MOSiR.pdf