W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usunięcie azbestu i termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Bucewicza 16 w Cieszynie.

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usunięcie azbestu i termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Bucewicza 16 w Cieszynie.
  Treść zamówienia:
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
przeprowadzanym zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
CPV 45262000-1, 45110000-1, 45320000-6, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3,

1.Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Cieszyn – adres: Rynek 1, 43 – 400 Cieszyn
Regon 000515709 NIP 548-00-18-504
2.Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony powyżej 60 tys EURO na roboty budowlane prowadzony zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz.177 z późn. zm.).
3.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.zbm.cieszyn.bip-gov.pl
4.Przedmiot zamówienia: Roboty budowlane związane z zadaniem p.n.: Usunięcie azbestu i termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Bucewicza 16 w Cieszynie,
Zakres prac obejmuje w szczególności:
- demontaż z wnętrza budynku płyt ściennych sokalitowych zawierających azbest, montaż płyt ściennych gipsowo-kartonowych i cementowych wg projektu,
- docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi, metodą lekką mokrą,
- wymianę istniejącej stolarki okiennej na nową PCW z nawiewnikami,
- wymianę obróbek blacharskich, parapetów itp.,
- wymianę ślusarki drzwiowej, montaż wiatrołapu wg projektu,
- docieplenie stropodachu warstwą płyt z wełny mineralnej,
- naprawę i konserwację pokrycia dachowego,
- wymianę rynien dachowych i rur spustowych na PCV,
- wymianę i montaż sufitów podwieszonych,
- wymianę drzwi wejściowych do mieszkań oraz drzwi do łazienek,
- wymianę posadzek w pomieszczeniach mieszkalnych oraz na korytarzach,
- wymianę instalacji gazowej,
- wymianę instalacji wod-kan, przyborów sanitarnych wraz z podejściami,
- wymianę instalacji elektrycznej, domofonowej, AZART,
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami,
- roboty wykończeniowe oraz inne prace wg dokumentacji projektowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.Termin realizacji: Wymagany termin końcowy wykonania zadania do dnia 15 października 2007 r. z podziałem na etapy:
- I etap do dnia 30 marca 2007 roku
- II etap do dnia 15 października 2007 roku.
7.Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełniania.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
Sytuacja finansowa: wymagany średnioroczny przychód z okresu ostatnich trzech lat min. 0,8 mln zł;
Potencjał kadrowy - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący osobami o następujących kwalifikacjach:
a) kierownik budowy posiadający:
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221)
b) kierownik robót posiadający:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221)
c) kierownik robót posiadający:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221)
Doświadczenie zawodowe - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 do 2006 r.) robót budowlanych (remontowych, inwestycyjnych) o wartości łącznej co najmniej 1.000.000 złotych brutto, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania usług usuwania azbestu.
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy posiadający zezwolenia na prowadzenie działalności w wyniku której powstają odpady niebezpieczne (Azbest).
Udzielenie gwarancji na okres 3 lat.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, referencji itd.) załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
8.Wadium nie pobiera się.
9.Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie - Cena (koszt) – 100 %
10.Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., Cieszyn ul. Liburnia 2a – Sekretariat. Termin składania ofert upływa dnia 11 października 2006 r. o godz. 10.00.
11.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert i upływa dnia 10 listopada 2006 r.
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy.
13.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.
14.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie przewiduje się.
15.Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 11 września 2006 r.

Powiadom znajomego