OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usunięcie azbestu i termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Bucewicza 16 w Cieszynie.
Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usunięcie azbestu i termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Bucewicza 16 w Cieszynie. |
Treść zamówienia: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM przeprowadzanym zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) CPV 45262000-1, 45110000-1, 45320000-6, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 1.Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Cieszyn – adres: Rynek 1, 43 – 400 Cieszyn Regon 000515709 NIP 548-00-18-504 2.Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony powyżej 60 tys EURO na roboty budowlane prowadzony zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz.177 z późn. zm.). 3.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.zbm.cieszyn.bip-gov.pl 4.Przedmiot zamówienia: Roboty budowlane związane z zadaniem p.n.: Usunięcie azbestu i termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Bucewicza 16 w Cieszynie, Zakres prac obejmuje w szczególności: - demontaż z wnętrza budynku płyt ściennych sokalitowych zawierających azbest, montaż płyt ściennych gipsowo-kartonowych i cementowych wg projektu, - docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi, metodą lekką mokrą, - wymianę istniejącej stolarki okiennej na nową PCW z nawiewnikami, - wymianę obróbek blacharskich, parapetów itp., - wymianę ślusarki drzwiowej, montaż wiatrołapu wg projektu, - docieplenie stropodachu warstwą płyt z wełny mineralnej, - naprawę i konserwację pokrycia dachowego, - wymianę rynien dachowych i rur spustowych na PCV, - wymianę i montaż sufitów podwieszonych, - wymianę drzwi wejściowych do mieszkań oraz drzwi do łazienek, - wymianę posadzek w pomieszczeniach mieszkalnych oraz na korytarzach, - wymianę instalacji gazowej, - wymianę instalacji wod-kan, przyborów sanitarnych wraz z podejściami, - wymianę instalacji elektrycznej, domofonowej, AZART, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, - roboty wykończeniowe oraz inne prace wg dokumentacji projektowej Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6.Termin realizacji: Wymagany termin końcowy wykonania zadania do dnia 15 października 2007 r. z podziałem na etapy: - I etap do dnia 30 marca 2007 roku - II etap do dnia 15 października 2007 roku. 7.Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełniania. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Sytuacja finansowa: wymagany średnioroczny przychód z okresu ostatnich trzech lat min. 0,8 mln zł; Potencjał kadrowy - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący osobami o następujących kwalifikacjach: a) kierownik budowy posiadający: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221) b) kierownik robót posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221) c) kierownik robót posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221) Doświadczenie zawodowe - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 do 2006 r.) robót budowlanych (remontowych, inwestycyjnych) o wartości łącznej co najmniej 1.000.000 złotych brutto, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania usług usuwania azbestu. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy posiadający zezwolenia na prowadzenie działalności w wyniku której powstają odpady niebezpieczne (Azbest). Udzielenie gwarancji na okres 3 lat. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, referencji itd.) załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 8.Wadium nie pobiera się. 9.Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie - Cena (koszt) – 100 % 10.Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., Cieszyn ul. Liburnia 2a – Sekretariat. Termin składania ofert upływa dnia 11 października 2006 r. o godz. 10.00. 11.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert i upływa dnia 10 listopada 2006 r. 12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy. 13.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy. 14.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie przewiduje się. 15.Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 11 września 2006 r. |