W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Ogłoszenie o zamówieniu - wykonywanie inwentaryzacji budynków na terenie miasta Cieszyna w 2007r.

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Ogłoszenie o zamówieniu - wykonywanie inwentaryzacji budynków na terenie miasta Cieszyna w 2007r.
  Treść zamówienia:
Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, Rynek 1, 43-400 Cieszyn

Wydział Gospodarki Nieruchomościami, 43-400 Cieszyn, Rynek 1 pok. 19 tel. 033 4794230 (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg nieograniczony na wykonywanie inwentaryzacji budynków na terenie miasta Cieszyna w 2007r.

1)Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.um.cieszyn.bip-gov.pl, na pisemny wniosek zainteresowanego w formie papierowej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1 43-400 Cieszyn, pok 21 lub za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku.
2)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla wyodrębnienia samodzielności lokali mieszkalnych lub lokali o innym przeznaczeniu wraz z uzyskaniem zaświadczenia Starosty Cieszyńskiego o samodzielności lokali.
Dokumentacja winna składać się z:
części opisowej zawierającej:
a) uzgodnione i potwierdzone pisemnie przez zarządcę budynku zestawienie numeracji lokali,
b) uzgodnione z zarządcą budynku zestawienie powierzchni użytkowej poszczególnych lokali mieszkalnych oraz lokali o innym przeznaczeniu i powierzchni pomieszczeń przynależnych przypisanych poszczególnym lokalom wraz z podaniem wszystkich pomieszczeń użytkowych lokali mieszkalnych i lokali o innym przeznaczeniu oraz wszystkich powierzchni pomieszczeń przynależnych zlokalizowanych w tym samym budynku z określeniem udziału w częściach wspólnych w formie ułamka,
części rysunkowej, która winna zawierać mapę ewidencyjną inwentaryzowanej nieruchomości, rzuty poszczególnych kondygnacji z barwnym wyróżnieniem samodzielnych lokali wraz z podaniem powierzchni poszczególnych pomieszczeń wchodzących w skład tego lokalu.
3)Nie przewiduje się ofert częściowych i wariantowych.
4)Wymagany termin realizacji zamówienia: 31.12.2007r.
5)W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, prace określone w przedmiocie zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocenia spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
6)Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena oferty 100% .
7)Informacja na temat wadium: na dotyczy.
8)Termin składania ofert: Oferty należy złożyć do dnia 23 lutego 2007r. do godz. 11.00 w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1- parter.
9)Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
10)Informacja na temat umowy ramowej: nie dotyczy.
11)Informacja na temat dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
12)Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się.

{z_1}
SIWZ_word.doc

Załączniki

Powiadom znajomego