Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej z zapleczem dla sztucznie zamrażanego lodowiska przy Al. Piastowskiej w Cieszynie
Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej z zapleczem dla sztucznie zamrażanego lodowiska przy Al. Piastowskiej w Cieszynie |
Treść zamówienia: Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, 43-400 Cieszyn, Rynek 1 Wydział Inwestycji Miejskich 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12 tel. (0-33) 4794350, faks: 4794361 (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg ograniczony na roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: „Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej z zapleczem dla sztucznie zamrażanego lodowiska przy Al. Piastowskiej w Cieszynie”. 1.Przedmiot zamówienia – Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej wraz z niezbędnym wyposażeniem, funkcjonującej przez 8 miesięcy jako sztuczne lodowisko, zaś przez pozostałą część roku wykorzystywanej na inne cele po rozmrożeniu płyty lodowiska. Głównym elementem obiektu będzie jednoprzestrzenna hala, posiadająca stałą widownię na 850 miejsc z możliwością rozbudowy (widownia teleskopowa, krzesełka dostawiane) do liczby 1.750 miejsc oraz zaplecze sanitarno-szatniowe. Nowy obiekt połączony będzie z istniejącym pawilonem technologicznym przeznaczonym do remontu. Wymiary hali (dł. x szer. x wys.) 101,5 x 66 x 15,5 m. Powierzchnia zabudowy 4.482,5 m2, pow. użytkowa 3.600 m2, kubatura 47.424 m3. Konstrukcja hali: fundamenty i ściany fundamentowe – żelbetowe, ściany zewnętrzne – pustak ceramiczny, piętro szkielet drewniany pokryty blachą cynkowo-tytanową, słupy i belki – żelbetowe, stropy – prefabrykowane kanałowe i monolityczne żelbetowe, dach – trójprzegubowe łuki z drewna klejonego ze ściągiem stalowym. Instalacje wewnętrzne: - centralnego ogrzewania, dwururowa z obiegiem wymuszonym, - zasilania nagrzewnic, dwururowa wodna z obiegiem wymuszonym pompowo, - zasilania chłodnic dwururowa zasilana glikolem z obiegiem wymuszonym, - wentylacji mechanicznej widowni nawiewno-wyciągowa instalacja wentylacji realizowana za pomocą dwóch central, wyposażonych w wymienniki obrotowe. 7 nawiewno-wywiewnych instalacji wentylacji mechanicznych dla pomieszczeń zaplecza hali. Nawiew oraz wywiew realizowane będą za pomocą central wentylacyjnych. - chłodnicza - system pośredni z czynnikiem ziębniczym amoniakiem i czynnikiem pośredniczącym glikolem etylenowym. Obieg amoniakalny – termodynamiczny – sprężarkowy, jednostopniowy. Układ wyposażony w wentylatorową chłodnicę glikolu, kolektory – zasilający i powrotny, wężownicę w płycie z rur polietylenowych. System składa się z dwóch układów – jeden odpowiada za schładzanie płyty lodowiska, drugi zapewnia odprowadzenie ciepła skraplania agregatu. - elektryczne, monitoringu, sygnalizacji przeciwpożarowej, nagłośnienia, systemu sędziowskiego, kontroli i dostępu wejścia, teleinformatyczne. Przyłącza: wody, ciepła, kanalizacyjne, odprowadzenie wód deszczowych do rzeki Olzy. Dojazdy, parkingi i dojścia o łącznej pow. 6.183 m2 o nawierzchni z wibroprasowanej kostki betonowej oraz kostki granitowej. 45.21.22.20-4 – Wielofunkcyjne obiekty sportowe 45.21.00.00-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków (E182-2) Remont 45.30.00.00-0 – Roboty w zakresie instalacji budowlanych; 45.23.31.40-2 – Roboty drogowe 2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 3.Wymagany termin wykonania zamówienia 30.09.2008 r. 4.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizacje odpowiadające swoim rodzajem (obiekty sportowe, sale widowiskowe, roboty drogowe) i wartością (suma wartości podanych w wykazie robót nie może być niższa niż 16.000.000 zł, w tym: a) 1 obiekt z widownią o wartości min. 10.000.000 zł, b) max. 10 % roboty drogowe) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - zapewnią osoby do kierowania budową i innymi robotami budowlanymi posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane tj. - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - kierownik robót drogowych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - uzyskali średnioroczny przychód z okresu ostatnich trzech lat w wysokości min. 10 mln zł, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000 zł, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 10.000.000 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5., zamawiający dokona oceny wniosków w odniesieniu do wykazanego we wnioskach doświadczenia wykonawców. Ocena dokonana zostanie w następujący sposób: a) za każdą wskazaną we wniosku robotę zrealizowaną w ciągu ostatnich 5 lat odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonawca otrzyma: kryte lodowisko 5 pkt, hala widowiskowo-sportowa 3 pkt, hala widowiskowa 2 pkt, pozostałe 1 pkt. Suma punktów zostanie przemnożona przez wagę, która wynosi 40%, b) suma wartości zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót wskazanych we wniosku ocenianym zostanie podzielona przez największą sumę wartości wynikającą z wniosków i pomnożona przez wagę, która wynosi 60%. Suma punktów wyliczonych na podstawie pkt a i b będzie decydować o zaproszeniu do złożenia oferty wykonawców (max. 5). 5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,że wykonawcza nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, h) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; i) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 3 mln zł lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 3 mln zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; j) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, k) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 6.Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. 7.Informacja na temat wadium: Przewiduje się wadium w wysokości 100.000 zł (sto tysięcy zł 00/100). Do wniesienia wadium zobowiązani będą wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, przed terminem składania ofert. 8.Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %. 9.Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wnioski wraz z dokumentami w kopercie opisanej “Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej przy Al. Piastowskiej w Cieszynie” należy składać w Biurze podawczym Urzędu Miejskiego, Rynek 1, 43-400 Cieszyn do dnia 09.02.2007 r., godz. 10.00. 10.Informacja na temat umowy ramowej: nie dotyczy. 11.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się. 12.Dzień przekazania ogłoszenia do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych 23.01.2007 r. |
wzor_oswiadczenia_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.pdf
wzor_doswiadczenie_zawodowe.pdf