W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Ogłoszenie o zamówieniu - Termomodernizacja budynki żłobka nr 2, etap II - docieplenie ścian zewnętrznych

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Ogłoszenie o zamówieniu - Termomodernizacja budynki żłobka nr 2, etap II - docieplenie ścian zewnętrznych
  Treść zamówienia:
Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, 43-400 Cieszyn, Rynek 1
Wydział Inwestycji Miejskich 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12 tel. (0-33) 4794350, faks: 4794361 (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego p.n: “Termomodernizacja budynku żłobka nr 2, etap II – docieplenie ścian zewnętrznych”.

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.um.cieszyn.bip-gov.pl
Na pisemny wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej (cena 20 zł):
- można odebrać w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12, po uiszczeniu wpłaty 20 zł na konto w ING Bank Śląski nr 25 1050 1083 1000 0001 0075 7897,
- za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku.

2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku żłobka nr 2 przy ul. Moniuszki 13 obejmująca:
- docieplenie ścian zewnętrznych o powierzchni 996 m2 bezspoinowym systemem ociepleń (BSO) przy użyciu styropianu,
- malowanie elewacji o powierzchni 1128 m2,
- remont posadzek balkonów o powierzchni 57 m2 (rozbiórka podłóg i wykonanie nowych podłoży balkonów),
- rozbiórka murowanych ścianek osłonowych balkonów i montaż lekkich ścianek w konstrukcji aluminiowej o powierzchni 36 m2,
- remont krat i balustrad.

Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.43.00.00-0 Pokrywanie podłóg i ścian,
45.44.21.10-1 Malowanie budynków
45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Wymagany termin realizacji zamówienia 29.06.2007 r.

5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (docieplenia budynków bezspoinowym systemem ociepleń) i wartością (suma wartości podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 150.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- należy zapewnić osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł,
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wartość podanych w ofercie robót nie niższa niż 150.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. pełnić będą samodzielne funkcje techniczne na budowie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
d) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności,
e) oświadczenie, na formularzu oferty, że:
- Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej,
- Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
- Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
- sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
f) polisa, a w przypadku jej braku innego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
g) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

7. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %.

8. Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). Wadium wnosi sie przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169.

9. Termin składania ofert upływa dnia 15.01.2007 r. o godz. 10.00. Opakowanie z ofertą oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1. Otwarcie ofert odbędzie się 15.01.2007 r. o godz. 12.00 w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, I-piętro, pok. 18.

10. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

11. Informacja na temat umowy ramowej i dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się.

13. Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 13.12.2006 r.

Przedmiar_etap_II.pdf
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf
odpowiedznr1.pdf
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.doc
Projekt_etap_II.pdf
ST_etap_II.pdf

Załączniki

Powiadom znajomego