W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Ustęp ogólnodostępny w Urzędzie Miejskim (Protokół Kontroli Nr 103/ONS-HKiŚ/2023)

PROTOKÓŁ KONTROLI Nr 103/ONS-HKiŚ/2023

Skoczów, 11.05.2023 r.

przeprowadzonej przez

Ewelinę Cieślar-Górniok; ONS-HKiŚ; nr upoważnienia 1204.057.1256/23

Pracownika (-ów) upoważnionego (-ych) przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Cieszynie

Kontrolę przeprowadzono na podstawie art. 1 i art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 338) w związku z art. 67 § 1, art. 68 § 1 i. 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 775)

  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE KONTROLOWANEGO PODMIOTU
    1. Podmiot kontrolowany
      Miasto Cieszyn; Rynek 1, 43-400 Cieszyn
    2. Informacja dotycząca kontrolowanego obiektu
      Ustęp ogólnodostępny w Urzędzie Miasta; Rynek 1, 43-400 Cieszyn
    3. Osoba lub jednostka organizacyjna odpowiedzialna za przestrzeganie wymagań
      Miasto Cieszyn
      Rynek 1, 43-400 Cieszyn
    4. NIP/REGON/PKD - odpowiednio 548-240-49-50 / 072182338 / -
    5. Osoba kierująca podmiotem kontrolowanym:
      Gabriela Staszkiewicz; Burmistrz Miasta Cieszyn
    6. Osoba upoważniona pisemnie do reprezentowania kontrolowanego podmiotu
      Marta Borowiecka-Wantulok; Kierownik Referatu Gospodarczo-Remontowego
    7. Inne osoby, w obecności których przeprowadzono kontrolę
      Nie dotyczy
  2. INFORMACJE DOTYCZĄCE KONTROLI
    1. Data i godzina rozpoczęcia kontroli 11.05.2023 r., godz. 12:30
    2. Data otrzymania przez kontrolowanego zawiadomienia o kontroli - nie dotyczy
    3. Przyczyna odstąpienia od zawiadomienia: nie podlega ustawie Prawo Przedsiębiorców
    4. Data i godzina zakończenia kontroli 11.05.2023 r., godz. 13:30
    5. Czas kontroli obszaru, w którym stwierdzono nieprawidłowości - Nie dotyczy
    6. Zakres przedmiotowy kontroli: ocena bieżącego stanu higieniczno-sanitarnego
    7. Wyposażenie użyte podczas kontroli - Nie dotyczy
    8. Podczas kontroli wykonano pomiary, badania lub pobrano próbki do badań laboratoryjnych - nr i nazwa protokołu/ów - Nie dotyczy
    9. Podczas kontroli wykonano zapis dźwięku i/lub obrazu - nie dotyczy
    10. Korzystano z wyników badań i pomiarów - Nie dotyczy
    11. Dokumenty oceniane w trakcie kontroli - Nie oceniano
    12. Wykaz dokumentów załączonych do protokołu kontroli - Nie dotyczy
    13. Podczas kontroli wypełniono formularze kontroli - nr - nie wypełniano formularzy
  3. WYNIKI KONTROLI
    1. Informacje o kontrolowanym podmiocie np. stan formalno-prawny/nr wpisu do KRS/inne informacje istotne dla ustaleń kontroli
      Podmiot utworzony z mocy ustawy.
    2. Informacje istotne dla ustaleń kontroli np. stwierdzenia dotyczące stanu technicznego podmiotu/obiektu, stanu sanitarno-higienicznego
    3. W dniu kontroli stwierdzono:
      1. Ustęp ogólnodostępny jest zlokalizowany na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Cieszynie, dostępny w godzinach pracy urzędu;
      2. Ustęp wyposażony jest w: umywalkę, miskę ustępową, pisuar, przewijak dla niemowląt, suszarkę do rąk, podajnik na mydło w płynie do rąk, ręcznik jednorazowego użytku, papier toaletowy;
      3. Przy umywalce dostępna instrukcja mycia rąk;
      4. Przy urządzeniach sanitarnych zapewnione są pochwyty dla osób niepełnosprawnych;
      5. Ściany i posadzki toalety wyłożone glazurą;
      6. Zapewniona wentylacja mechaniczna;
      7. Źródłem zaopatrzenia w wodę jest wodociąg sieciowy, dostępna ciepła i zimna woda;
      8. Nieczystości płynne odprowadzane są do kanalizacji miejskiej, drożne odpływy z umywalek i WC;
      9. Dostępne pojemniki na odpady komunalne, w dniu kontroli w dobrym stanie porządkowym i technicznym;
      10. Dezynfekcja prowadzona środkiem: Domestos,
      11. Wydzielone pomieszczenie gospodarcze dostępne dla personelu sprzątającego, miejsce do przechowywania sprzętu porządkowego i środków czystości. W dniu kontroli zapas wystarczający, terminy ważności aktualne;
      12. Pomieszczenie ustępu wraz z wyposażeniem utrzymane w bieżącej czystości oraz dobrym stanie technicznym.
    4. Ocena bieżącego stanu higieniczno-sanitarnego - dobra.
    5. Nieprawidłowości stwierdzone podczas kontroli z podaniem przepisów prawnych, które naruszono - Nie dotyczy
    6. Doraźne zalecenia, uwagi i wnioski - Nie dotyczy
  ODDZIAŁ NADZORU SANITARNEGO
   
  mgr inż. Ewelina Cieślar-Górniok

Załączniki

Powiadom znajomego