Informacja dla osób niesłyszących
W związku z wejściem w życie w dniu 1 kwietnia 2012 roku ustawy o języku migowym i innych środkach wspierających komunikowanie się (Dz. U. Z 2011 r. Nr 209, poz. 1243) Straż Miejska w Cieszynie udostępnia swoje usługi dla osób słabo słyszących oraz głuchoniemych za pomocą następujących środków wspierających komunikowanie:
Osoby niesłyszące- przy załatwianiu spraw w Straży Miejskiej w Cieszynie - mogą skorzystać z pomocy pracownika Urzędu Miejskiego znającego język migowy. Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumacza na co najmniej 3 dni przed planowaną wizytą.
- poczta elektroniczna – sekretariat@sm.cieszyn.pl – na ten adres można przesyłać prośbę o wyznaczenie terminu wizyty w Straży Miejskiej,
- faks – 33 479 49 72,
- telefonicznie – za pośrednictwem osoby trzeciej, sprawnej komunikacyjnej, pod nr telefonu: 33 479 49 73
Osoby niesłyszące- przy załatwianiu spraw w Straży Miejskiej w Cieszynie - mogą skorzystać z pomocy pracownika Urzędu Miejskiego znającego język migowy. Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumacza na co najmniej 3 dni przed planowaną wizytą.