W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Informacja dla osób niesłyszących

W związku z wejściem w życie w dniu 1 kwietnia 2012 roku ustawy o języku migowym i innych środkach wspierających komunikowanie się (Dz. U. Z 2011 r. Nr 209, poz. 1243) Straż Miejska w Cieszynie udostępnia swoje usługi dla osób słabo słyszących oraz głuchoniemych za pomocą następujących środków wspierających komunikowanie:


  •     poczta elektroniczna – sekretariat@sm.cieszyn.pl – na ten adres można przesyłać prośbę o wyznaczenie terminu wizyty w Straży Miejskiej,

  •     faks – 33 479 49 72,

  •     telefonicznie – za pośrednictwem osoby trzeciej, sprawnej komunikacyjnej, pod nr  telefonu: 33 479 49 73


Osoby niesłyszące- przy załatwianiu spraw w Straży Miejskiej w Cieszynie - mogą skorzystać z pomocy pracownika Urzędu Miejskiego znającego język migowy. Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumacza na co najmniej 3 dni przed planowaną wizytą.

Powiadom znajomego