W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Protokół z posiedzenia Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie z dnia 26 stycznia 2021 roku

Protokół z posiedzenia
Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
w Cieszynie
z dnia 26 stycznia 2021 roku

 

W dniu 26 stycznia 2021 roku w Urzędzie Miejskim w Cieszynie w godzinach 14.00-15.00  odbyło się w zdalnym trybie obradowania dwunaste posiedzenie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie.

Posiedzenie odbyło się w obecności 7 członków Rady (zdalny tryb obradowania), lista obecności

w załączeniu.

Porządek posiedzenia:

  1. Opracowanie planu pracy na pierwsze półrocze 2021.
  2. Zmiana Regulaminu pracy Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie

     (zdalny tryb obradowania).

  1. Oświadczenia, sprawy różne.

Z uwagi na nieobecność Przewodniczącej i Zastępcy Przewodniczącej obrady rozpoczął I Zastępca Burmistrza Miasta Cieszyna Krzysztof Kasztura, po zatwierdzeniu prawomocności posiedzenia
z uwagi na obecność 7 członków GRDPP posiedzenie poprowadził Sekretarz GRDPP.

Ad. 1

W związku z przystąpieniem do opracowania planu pracy, Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego została członkom Rady przedstawiona propozycja przez Panią Janinę Cichomską.  Rada ustaliła, iż plan zostanie rozesłany do wszystkich członków GRDPP, w celu uzupełnienia propozycji i uchwalenia go na kolejnym posiedzeniu w lutym br.

Ad. 2.

Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego podjęła uchwałę Nr XII/1/2021 w sprawie zmiany Uchwały Nr II/4/2016 z dnia 26 lipca 2016 roku dotyczącą Regulaminu pracy GRDPP, w zakresie zwołaniu posiedzeń Rady w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii. Dopisano w załączniku do Uchwały Nr II/4/2016 z dnia 26 lipca 2016 roku w § 7 punkt 8 o treści: „W uzasadnionych przypadkach, w szczególności w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, Rada może odbywać posiedzenia, wyrażać opinie lub podejmować inne działania właściwe dla Rady, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania) oraz punkt 9 o treści: „Zdalny tryb,

o którym mowa w ust. 8, zarządza Burmistrz Miasta Cieszyna lub Przewodniczący Rady.
Po zapoznaniu się z treścią wprowadzenia dodatkowych punków nr 8 i 9 członkowie jednogłośnie zaopiniowali pozytywnie (7 głosów za).

Ad. 3.

Ustalono kolejne posiedzenie na dzień 18 luty 2021 roku, godz. 13.00 w zdalnym trybie.

Na tym posiedzenie zakończono.

 

Załączniki

Powiadom znajomego