W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania - wykonywanie inwentaryzacji budynków na terenie miasta Ci ...

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Cieszyn – Burmistrz Miasta Cieszyn, Rynek 1, 43-400 Cieszyn

Rodzaj zamówienia: usługi.

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony.

Osoba upoważniona do kontaktów: Wiesława Górska tel. 0334794230

Adres strony internetowej na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.cieszyn.bip-gov.pl.

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla wyodrębnienia samodzielności lokali mieszkalnych lub lokali o innym przeznaczeniu wraz z uzyskaniem zaświadczenia Starosty Cieszyńskiego o samodzielności lokali.

Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %.

Termin składania ofert: 23 lutego 2007r. do godz. 11.00

Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn.


ZAPYTANIE OD WYKONAWCY

Treść zapytania dot. SIWZ

W związku z ogłoszonym przez Państwa przetargiem na wykonywanie inwentaryzacji budowlanej dla wyodrębnienia samodzielnych lokali lub lokali o innym przeznaczeniu zgodnie z ustawą o własności lokali prosimy o udzielenie następujących wyjaśnień do SIWZ:
1.Prosimy o podanie wykazu budynków podlegających inwentaryzacji.
2.Prosimy o podanie kubatury budynków podlegających inwentaryzacji, ilości lokali oraz powierzchni użytkowej lokali dla każdego budynku.
3.Prosimy o podanie okresu w jakim będą wykonywane inwentaryzacje (w jakich miesiącach).
4.Czy zamawiający posiada dokumentację archiwalną budynków podlegających inwentaryzacji? Jeżeli tak to prosimy o jej wyszczególnienie.

ODPOWIEDŹ

W odpowiedzi na pismo z dnia 16 lutego 2007 roku Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Cieszynie informuje, że inwentaryzacji budowlanej podlegać będą budynki, w których znajdują się lokale sprzedawane przez Gminę Cieszyn w większości przypadków na wnioski składane w ciągu 2007r. przez ich najemców. W związku z powyższym nie jest możliwe podanie wykazu budynków, które będą podlegały inwentaryzacji ani też ich charakterystyki. Z tej samej przyczyny nie można określić w jakich miesiącach 2007r. będą wykonywane prace.
Istniejąca archiwalna dokumentacja związana z inwentaryzacją będzie udostępniona na bieżąco Wykonawcy podczas wykonywania poszczególnych zleceń.

Powiadom znajomego