W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

BURMISTRZ MIASTA CIESZYNA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE inspektor d/s kontroli w ...

OR.I/1.1110-7/07
BURMISTRZ MIASTA CIESZYNA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE inspektor d/s kontroli w Biurze Kontroli w Urzędzie Miejskim w Cieszynie

1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie ekonomiczne wyższe magisterskie o profilu finanse i rachunkowość,
c) doświadczenie zawodowe: co najmniej trzyletni staż pracy w dziale finansowym lub pokrewnym,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
e)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
f )nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dokładność, sumienność, obowiązkowość, uczciwość, zdolność do realistycznej oceny sytuacji, dążenie do podnoszenia kwalifikacji,
b) dobra znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Open Office, Excel), obsługa internetu,
c) znajomość standardów kontroli finansowej, przepisów ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego,
d) znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) opracowywanie projektów programów poszczególnych kontroli,
b) przeprowadzanie kontroli problemowych, doraźnych, kompleksowych w miejskich jednostkach organizacyjnych w zakresie kontroli finansowej,
c)opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych,
d)współdziałanie z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego.

4. Wymagane dokumenty:

a)list motywacyjny,
b) curriculum vitae,
c) kserokopia trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
d) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( możliwość pobrania druku z internetu lub pobrania w tut. Urzędzie - pok. Nr 5),
h) oświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia pracy na wyżej określonym stanowisku,
i) oświadczenie o nie toczących się postępowaniach dyscyplinarnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Urzędzie Miejskim w Cieszynie lub pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie ul. Rynek 1 - Ratusz z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora do spraw kontroli w terminie do dnia 15 marca 2007 r.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.um.cieszyn.pl oraz stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.um.cieszyn.bip-gov.pl) a także na tablicy informacyjnej przy ul. Rynek 1 - Ratusz.

Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

BURMISTRZ MIASTA

dr inż. Bogdan Ficek

Powiadom znajomego