Informacja o wynikach naboru na stanowisko pracy do spraw ewidencji ludności w Wydziale Spraw O ...
Cieszyn, dnia 28 listopada 2006 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO
pracy do spraw ewidencji ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Cieszynie
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Aleksandra Handzel-Czyrnek zamieszkała w Zebrzydowicach.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W wyniku przeprowadzonego postępowania dotyczącego naboru kandydata na stanowisko ds. ewidencji ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Cieszynie, na podstawie analizy dokumentów i wyników przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna wybrała Aleksandrę Czyrnek-Handzel, która w największym stopniu spełniła wymagania i oczekiwania stawiane w ofercie naboru, jako niezbędne na wyżej wymienionym stanowisku, na co złożył się poziom wiedzy merytorycznej ze znajomości przepisów prawnych – ustaw: o ewidencji ludności i dowodach osobistych, o powszechnym obowiązku RP, a także Kodeks postępowania administracyjnego, oraz innych przepisów związanych z pracą w Urzędzie, jak również umiejętność wypowiedzi.
Podpisy członków Komisji:
Ryszard Mazur
Bogdan Soboszek
Bożena Bury
28.11.2006 r. Burmistrz Miasta
dr inż. Bogdan Ficek
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO
pracy do spraw ewidencji ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Cieszynie
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Aleksandra Handzel-Czyrnek zamieszkała w Zebrzydowicach.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W wyniku przeprowadzonego postępowania dotyczącego naboru kandydata na stanowisko ds. ewidencji ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Cieszynie, na podstawie analizy dokumentów i wyników przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna wybrała Aleksandrę Czyrnek-Handzel, która w największym stopniu spełniła wymagania i oczekiwania stawiane w ofercie naboru, jako niezbędne na wyżej wymienionym stanowisku, na co złożył się poziom wiedzy merytorycznej ze znajomości przepisów prawnych – ustaw: o ewidencji ludności i dowodach osobistych, o powszechnym obowiązku RP, a także Kodeks postępowania administracyjnego, oraz innych przepisów związanych z pracą w Urzędzie, jak również umiejętność wypowiedzi.
Podpisy członków Komisji:
Ryszard Mazur
Bogdan Soboszek
Bożena Bury
28.11.2006 r. Burmistrz Miasta
dr inż. Bogdan Ficek