W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Procedura obsługi osób ze szczególnymi potrzebami

Osoba ubiegająca się o przyjęcie do Domu Spokojnej Starości zgłasza się do ośrodka pomocy społecznej właściwego dla jej miejsca zamieszkania celem złożenia wniosku o umieszczenie w domu pomocy społecznej. Pracownik socjalny ośrodka pomocy społecznej przeprowadza wywiad środowiskowy oraz zbiera niezbędną do tego celu dokumentację. Do wnoszenia opłaty za pobyt w domu pomocy społecznej zobowiązani są w kolejności:

- mieszkaniec Domu (nie więcej niż 70% swojego dochodu),

- małżonek, zstępni przed wstępnymi,

- gmina, z której osoba została skierowana w wysokości różnicy między średnim kosztem utrzymania, a opłatami wnoszonymi przez osoby wymienione powyżej.

Załączniki

Powiadom znajomego