W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Sukcesywne zaopatrywanie w olej napędowy

Rodzaj ogłoszenia:
dostawy
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)?:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
  I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
  Nazwa:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie,
ul.Słowicza 59, 43-400 Cieszyn
  Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Mariusz Klajsek
Roman W. Barcz
  Adres:
ul.Słowicza 59
  Kod pocztowy:
43-400
  Miejscowość:
Cieszyn
  Województwo:
śląskie
  Telefon:
033 4794100, 033 4794127, 033 4794118
  Faks:
033 4794113
  Poczta elektroniczna (e-mail):
zgkcieszyn@wp.pl, inwestycje@um.cieszyn.pl
  Adres internetowy (URL):
  I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
  Nazwa:
  Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
  Adres:
  Kod pocztowy:
  Miejscowość:
  Województwo:
  Telefon:
  Faks:
  Poczta elektroniczna (e-mail):
brak
  Adres internetowy (URL):
brak
  I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
  Nazwa:
  Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
  Adres:
  Kod pocztowy:
  Miejscowość:
  Województwo:
  Telefon:
  Faks:
  Poczta elektroniczna (e-mail):
brak
  Adres internetowy (URL):
brak
  I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
  Nazwa:
  Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
  Adres:
  Kod pocztowy:
  Miejscowość:
  Województwo:
  Telefon:
  Faks:
  Poczta elektroniczna (e-mail):
brak
  Adres internetowy (URL):
brak
  I.5) Rodzaj zamawiającego
szczebel regionalny/lokalny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  II.1) Opis
  II.1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
dostawy
  II.1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy:
kupno
  II.1.3) Rodzaj zamówienia na usługi:
  II.1.4) Czy jest to umowa ramowa?:
nie

  II.1.5) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
sukcesywne zaopatrywanie w olej napędowy
  II.1.6) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne zaopatrywanie (tankowanie lub dostawa) zamawiającego w olej napędowy w ilości szacunkowej 310 tys. litrów rocznie. Zamawiający dopuszcza dwa warianty wykonania zamówienia: albo zaopatrywanie w olej będzie odbywało się w siedzibie wykonawcy (stacja paliwowa), albo wykonawca będzie dostarczał olej do siedziby zamawiającego (zbiornik). W pierwszym wariancie wykonawca pokryje koszt każdorazowego przejazdu pojazdów z siedziby zmawiającego (Cieszyn, ul. Słowicza 59) do miejsca zaopatrzenia (według kosztu jednego wozokilometra - wg pkt. 14.SIWZ), w drugim wariancie wykonawca wyposaży (bez dodatkowych kosztów) zamawiającego w odpowiedni przenośny zbiornik o pojemności minimalnej 5000 litrów, wyposażony w dystrybutor (zbiornik będzie zainstalowany na placu bazy autobusowej - Cieszyn, ul. Słowicza 59)..
  II.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
baza autobusowa w siedzibie zamawiającego,Cieszyn ul.Słowicza 59
  kod NUTS:
  II.1.8) Nomenklatura:
  II.1.8.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
  Główny przedmiot 23.12.11.00
  Dodatkowe przedmioty
  II.1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/ NACE/ CPC):
  II.1.9) Podział zamówienia na części:
nie

  Oferty można składać w odniesieniu do:
  II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
tak

  II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
  II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy):
powyżej 130 tys. euro.
  II.2.2) Opcje (o ile możliwe):
  II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
w miesiącach:   i/lub w dniach:   (licząc od momentu udzielenia zmówienia)
lub
Data
rozpoczęcia 
 2006-08-01
 i/lub zakończenia 
 2007-07-31
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
  III.1) Warunki dotyczące zamówienia
  III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (o ile dotyczy):
  III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/ lub odesłanie do odpowiednich przepisów (o ile dotyczy):
faktury Vat płatne przelewem
  III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia (o ile dotyczy):
  III.2) Warunki uczestnictwa
  III.2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, - oświadczenie o podwykonawcach,.
  III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty:
odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie,.
  III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty:
zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z podatkami, - zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z płatnością składek, - informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia,.
  III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty:
  III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
  III.3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu?:
nie

  Jeśli tak, wskazać odpowiednią ustawę, rozporządzenie lub przepis administracyjny:
  III.3.2) Czy osoby prawne będą zobowiązane do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia?:
tak

SEKCJA IV: PROCEDURA
  IV.1) Rodzaj procedury
Przetarg nieograniczony

  IV.1.1) Czy wybrano już kandydatów? (tylko w odniesieniu do procedury negocjacyjnej i jeśli dotyczy):
nie
Jeśli tak, podać szczegóły w części "Inne informacje" (sekcja VI)
  IV.1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej (o ile dotyczy):
  IV.1.3) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)   IV.1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy):
Numer ogłoszenia w spisie Dz. Urz. UE
Nr   poz.
z dnia

  IV.1.3.2) Inne wcześniejsze ogłoszenia:
Numer ogłoszenia w spisie Dz. Urz. UE
Nr poz. z dnia
  IV.1.4) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy):
Liczba  
lub
Min/Max   
Minimum  1  / Maksimum 
  IV.2) Kryteria oceny ofert
A) nie
Najniższa cena
lub
B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1. :

2. :

3. :

4. :

5. :

6. :

7. :

8. :

9. :

  IV.3) Informacje administracyjne
  IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZGK/ZP/08/2006
  IV.3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych:
Dostępne do 2006-07-17 Cena (o ile dotyczy) 20

Warunki i sposób płatności:
za zaliczeniem pocztowym

  IV.3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się procedurę otwartą, ograniczoną czy negocjacyjną):
2006-07-17
lub
Dni od daty wysłania ogłoszenia:
  IV.3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej):
Przybliżona data:
  IV.3.6) Termin związania ofertą (w przypadku procedury otwartej):
Data   
do dnia   (rrrr/mm/dd)
lub
Ilość
 miesięcy i/lub   dni od ostatecznego terminu składania ofert
  IV.3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
  IV 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (o ile dotyczy):
członkowie komisji przetargowej i wykonawcy uczestniczacy w postępowaniu
  IV.3.7.2) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
Data 2006-07-17 Miejsce
siedziba ZGK w Cieszynie, ul.Słowicza 59
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
  VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa?
tak
  VI.2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
  VI.3) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków ue?
nie
Jeśli tak, wskazać projekt/program oraz wszelkie pomocne odniesienia
  VI.4) Informacje dodatkowe (o ile dotyczy):
  VI.5) Data wysłania ogłoszenia:
Data 2006-05-24

Powiadom znajomego