W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze d/s ewidencji gruntów (p ...

Or.I/1.1110-15 /06
BURMISTRZ MIASTA CIESZYNA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
d/s ewidencji gruntów (pełny etat)
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości w Urzędzie Miejskim w Cieszynie.
1.Wymagania niezbędne:
a)wykształcenie: geodezyjne lub budowlane, wyższe lub średnie (preferowane wyższe),
b)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku,
c)niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
d)nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
a)staż pracy w administracji publicznej w wydziałach realizujących zadania z zakresu Prawa geodezyjnego i kartograficznego,
b)znajomość przepisów dotyczących ewidencji gruntów i budynków: ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, instrukcji G-5 ewidencja gruntów i budynków,
c) znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
d)umiejętności zawodowe: umiejętność obsługi komputera w zakresie programów do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego w tym ewidencji gruntów i budynków (EWMAPA, EWOPIS, OŚRODEK), oraz programów biurowych (MS WORD, MS EXCEL),
e)predyspozycje osobowościowe:
umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz współdziałania w zespole,
obowiązkowość, odpowiedzialność, kultura osobista , samodzielność, dyspozycyjność,
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.Wykonywanie wypisów i wyrysów, kopii z mapy ewidencyjnej i zasadniczej oraz udzielanie informacji z zakresu danych z ewidencji gruntów i budynków.
2.Przygotowywanie faktur VAT.
3.Wprowadzanie zmian w komputerowej bazie danych dotyczących części opisowej ewidencji gruntów i budynków.
4.Opracowywanie zestawień, ankiet i innych materiałów statystycznych na potrzeby innych organów i instytucji.
5.Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dotycząca wykonywania kopii z mapy ewidencyjnej i zasadniczej.
6.Pełnienie zastępstwa podczas nieobecności w pracy Pani podinspektor Danieli Fober.
7.Udział w szkoleniach, warsztatach, konferencjach, sympozjach oraz śledzenie rozwiązań zakresu ewidencji gruntów w innych organach administracji rządowej i samorządowej.
8.Udział w pracach komisji, zespołów powołanych przez Burmistrza Miasta.
9.Inne czynności wynikające z poleceń Kierownictwa Urzędu, Naczelnika Wydziału i innych przełożonych.

4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b)curriculum vitae,
c)kopia trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
d) kopie dokumentów poświadczających staż pracy (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
e) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
f ) oryginał kwestionariusza osobowego,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) oświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające brak przeciwskazań do podjęcia pracy na wyżej określonym stanowisku,
i) oświadczenie o nie toczących się postępowaniach dyscyplinarnych,

5. Dodatkowe dokumenty:
a) referencje, opinie
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1 – Ratusz, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko d/s ewidencji gruntów w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości, w terminie do dnia 21 lipca 2006 roku. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej (www.um.cieszyn.bip-gov.pl ), stronie www.um.cieszyn.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)."

BURMISTRZ MIASTA
dr inż. Bogdan Ficek

Powiadom znajomego