W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zarządzenie nr 0050.615.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Miasta Cieszyna
z dnia
w sprawie postępowania z pojazdem marki Fiat Seicento, rok produkcji 1999, nr rej. SCI 2408A, przejętym z mocy ustawy na własność przez Gminę Cieszyn na podstawie art. 50a ustawy - Prawo o ruchu drogowym
Status obowiązujące

Zarządzenie Nr 0050.615.2023
Burmistrza Miasta Cieszyna
z dnia 6 listopada 2023 roku

w sprawie postępowania z pojazdem marki Fiat Seicento, rok produkcji 1999, nr rej. SCI 2408A, przejętym z mocy ustawy na własność przez Gminę Cieszyn na podstawie art. 50a ustawy - Prawo o ruchu drogowym

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U.2023 poz. 40 z późn. zm.) oraz art. 50a ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U.2023 poz. 1047).

§ 1

  1. Stwierdzam przejęcie na własność przez Gminę Cieszyn z mocy ustawy, w trybie art. 50a ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, samochodu osobowego marki Fiat Seicento, rok produkcji 1999, nr rej. SCI 2408A
  2. Pojazd opisany w ust. 1 ze względu na jego stan przeznaczam do złomowania.

§ 2

  1. Polecam wpisać do właściwej ewidencji środków trwałych prowadzonej w Straży Miejskiej w Cieszynie samochód wymieniony w §1, usunięty z drogi przez strażnika Straży Miejskiej w Cieszynie, na podstawie art. 50a ustawy - Prawo o ruchu drogowym.
  2. Wpisu należy dokonać z dniem podjęcia niniejszego zarządzenia z uwzględnieniem wartości złomowej oraz informacją, że pojazd został przejęty na własność Gminy Cieszyn z mocy art. 50a ust. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym i pozostaje w dyspozycji Komendanta Straży Miejskiej w Cieszynie, zgodnie z Pełnomocnictwem Nr OR-I.0052.2.2020 Burmistrza Miasta Cieszyna z dnia 8 stycznia 2020 roku, do czasu przekazania do złomowania uprawnionemu podmiotowi.
  3. Po przekazaniu pojazdu do złomowania należy dokonać stosownych zapisów korygujących w ewidencji środków trwałych prowadzonej w Straży Miejskiej w Cieszynie.

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierzam Komendantowi Straży Miejskiej.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i zostaje ogłoszone na stronie BIP Miasta Cieszyna.

  Z up. Burmistrza Miasta Cieszyna
   
  Krzysztof Kasztura
  I Z-ca Burmistrza Miasta

Załączniki

Powiadom znajomego