Zarządzenie nr 0050.972.2015
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Miasta Cieszyna |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania zespołu zadaniowego do przeprowadzenia postępowania, w tym negocjacji i wyboru partnera prywatnego na realizację zadania pn. "Rewitalizacja terenu targowiska przemysłowego przy ul. Katowickiej poprzez budowę centrum handlowo-usługowego z funkcjami towarzyszącymi oraz rozwiązaniami komunikacyjnymi w rejonie ul. Katowickiej i Stawowej w Cieszynie wraz z budową nowego targowiska przemysłowego w nowej lokalizacji" |
Status | obowiązujące |
Zarządzenie Nr 0050.972.2015
Burmistrza Miasta Cieszyna
z dnia 9 grudnia 2015 roku
W sprawie powołania zespołu zadaniowego do przeprowadzenia postępowania, w tym negocjacji i wyboru partnera prywatnego na realizację zadania pn. "Rewitalizacja terenu targowiska przemysłowego przy ul. Katowickiej poprzez budowę centrum handlowo-usługowego z funkcjami towarzyszącymi oraz rozwiązaniami komunikacyjnymi w rejonie ul. Katowickiej i Stawowej w Cieszynie wraz z budową nowego targowiska przemysłowego w nowej lokalizacji"
Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1515 z późn. zm.).
§ 1
Dla przeprowadzenia postępowania, w tym negocjacji i wyboru partnera prywatnego na realizację zadania pn. "Rewitalizacja terenu targowiska przemysłowego przy ul. Katowickiej poprzez budowę centrum handlowo-usługowego z funkcjami towarzyszącymi oraz rozwiązaniami komunikacyjnymi w rejonie ul. Katowickiej i Stawowej w Cieszynie wraz z budową nowego targowiska przemysłowego w nowej lokalizacji", powołuję zespól w składzie:
- Aleksander Ciemiak - przewodniczący zespołu
- Arkadiusz Skowroński - członek zespołu
- Arkadiusz Smoczyński - członek zespołu
- Wiesława Górska - członek zespołu
- Wiesław Sosin - członek zespołu
- Tomasz Szkaradnik - członek zespołu
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Zamówień Publicznych i Inwestycji.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życic z dniem podjęcia.