Zarządzenie nr 0050.666.2018
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Miasta Cieszyna |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok |
zmienione przez | 0050.778.2018,0050.857.2018 |
Zarządzenie Nr 0050.666.2018
Burmistrza Miasta Cieszyna
z dnia 10 października 2018 roku
w sprawie powołania Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.) oraz § 11 ust. 2 Zarządzenia Nr 0050.665.2018 Burmistrza Miasta Cieszyna z dnia 10 października 2018 roku w sprawie procedury wyboru projektów do realizacji w 2019 roku w ramach Budżetu Obywatelskiego, postanawiam:
§1
1. Powołać Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego w składzie:
1) Przewodniczący - pan Arkadiusz Skowroński, Naczelnik Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta,
2) Wiceprzewodniczący - pani Zofia Gruszczyk, Kierownik Referatu Infrastruktury Miejskiej,
3) Sekretarz - pani Magdalena Rozmus, Starszy Inspektor w Referacie Infrastruktury Miejskiej,
4) Członek - pan Mariusz Jaszczurowski, Podinspektor w Biurze Promocji, Informacji i Turystyki,
5) Członek - pani Janina Cichomska, Radna Rady Miejskiej Cieszyna,
6) Członek - pani Iwona Kabiesz, Radna Rady Miejskiej Cieszyna,
7) Członek - pan Czesław Banot, Radny Rady Miejskiej Cieszyna,
8) Członek - pan Mariusz Andrukiewicz - Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie,
9) Członek - pan Andrzej Mleczko - Cieszyńska Rada Seniorów. przy czym dla ważności działań Zespołu wymagany jest skład nie mniejszy niż pięć osób, w tym przewodniczącego lub jego zastępcy.
2. Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego działa zgodnie z harmonogramem ustalonym w § 6 Zarządzenia Nr 0050.665.2018 Burmistrza Miasta Cieszyna z dnia 10 października 2018 roku w sprawie procedury wyboru projektów do realizacji w 2019 roku w ramach Budżetu Obywatelskiego.
§2
Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.