W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Cieszyn w sezonie zimowym 2022/2023 r.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Cieszyn w sezonie zimowym 2022/2023 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 18/ZP/DIUD/2022
Zamawiający Miejski Zarząd Dróg w Cieszynie
Tryb zamówienia Tryb podstawowy art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia Zamówienie o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto a niższej niż progi unijne
Termin składania ofert
Sposób składania ofert drogą elektroniczną poprzez ePUAP, formularz dostępny poprzez miniPortal
rozstrzygnięcie

Na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie przetargu podstawowego, którego przedmiotem jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Cieszyn w sezonie zimowym 2021/2022 r. Zamawiający wybrał, jako najkorzystniejszą, ofertę nr 1 złożoną przez PHU Glajcar Jerzy Puńców ul. Kojkowicka 3 43 - 400 Cieszyn

Załączniki

Powiadom znajomego