Uchwała nr Nr XII/1/2021
Uchwała Nr XII/1/2021
Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie
z dnia 26 stycznia 2021 roku
w sprawie: zmiany Uchwały Nr II/6/2019 z dnia 25 września 2019 Regulaminu pracy Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie
Na podstawie § 3 ust. 10 Załącznika do Uchwały Nr XXIV/228/16 Rady Miejskiej Cieszyna z dnia 25 sierpnia 2016 r. w sprawie uchwalenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie oraz art.41i ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1057 z późn. zm.) - Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie
postanawia :
§ 1
Dopisać w załączniku do Uchwały Nr II/6/2019 z dnia 25 września 2019 roku w § 7 punkt 8 o treści: „W uzasadnionych przypadkach, w szczególności w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, Rada może odbywać posiedzenia, wyrażać opinie lub podejmować inne działania właściwe dla Rady, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania) oraz punkt 9 o treści: „Zdalny tryb,
o którym mowa w ust. 8, zarządza Burmistrz Miasta Cieszyna lub Przewodniczący Rady.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia