W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zarządzenie nr 0050.659.2018

Zarządzenie Nr 0050.659.2018
Burmistrza Miasta Cieszyna
z dnia 8 października 2018 roku

w sprawie uznania celowości realizacji zadania pod nazwą: „Wesołych świąt” zawartego w ofercie Fundacji „Ster”

Przyznanie dotacji na realizację zadania pod nazwą: „Wesołych świąt”, zawartego w ofercie Fundacji „Ster” - Zarządzenie Nr 0050.675.2018

Załączniki

Informacja pdf, 276 kB
Oferta pdf, 1.57 MB

Powiadom znajomego