W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Opłaty - szkoła

Opłata za grudzień 2024 r. – 75,00 zł (15 dni x 5,00 zł)

Płatność przelewem do 06.12.2024r. na konto szkoły :
56 1020 2313 0000 3202 1123 7205 Bank PKO
Odpisy za obiady podane zostaną indywidualnie przez dziennik elektroniczny w wiadomości przesłanej przez wychowawców.

Prosimy o terminowe i wyliczone wpłaty na podane konto .

W tytule przelewu obowiązkowo prosimy podać imię i nazwisko dziecka oraz klasę i miesiąc za który jest wnoszona opłata.

Zgłoszenie rezygnacji z posiłku prosimy składać u szkolnego intendenta p. Joanna Wilczek do godziny 7:30 w dniu nieobecności lub późniejsze od dnia kolejnego poprzez:
a) dziennik elektroniczny  /lub/
b) telefonicznie pod numerem telefonu 33 4433851
.
UWAGA : W przypadku niedokonania wpłaty w wyznaczonym terminie zgodnie z regulaminem stołówki, obiady nie będą wydawane.

Załączniki

Powiadom znajomego