Petycje
Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 lipca 2014 roku o petycjach (Dz.U. z 2014 r., poz. 1195).
Przedmiotem petycji może być żądanie, w szczególności, zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji.
Petycje można nadsyłać:
-
listownie na adres: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o.o. ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn
-
faksem pod numer: +48 33 85 13 363;
-
pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zbm.cieszyn.pl;
-
doręczyć bezpośrednio do Sekretariatu Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o.o. ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn, od poniedziałku do piątku - w godzinach od 7:00 do 15:00.
Ważne!
Petycji nie można złożyć telefonicznie.
Petycja powinna zawierać:
-
imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji (ulicę, numer domu, mieszkania, kod pocztowy, miejscowość); jeśli petycję składa grupa podmiotów należy wskazać reprezentującą ją osobę;
-
jeśli petycja składana jest w interesie innej osoby, musi to nastąpić za jej zgodą, którą należy dołączyć do petycji;
-
oznaczenie adresata petycji;
-
wskazanie przedmiotu petycji.
Petycję niezawierającą imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.