Pełnienie funkcji Menadżera Projektu “Ochrona i konserwacja cieszyńskiego dziedzictwa piśmienniczego”
Pełnienie funkcji Menadżera Projektu “Ochrona i konserwacja cieszyńskiego dziedzictwa piśmienniczego”
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:Pełnienie funkcji Menadżera Projektu “Ochrona i konserwacja cieszyńskiego dziedzictwa piśmienniczego”
Treść zamówienia:
Książnica Cieszyńska, ul. Mennicza 46, 43-400 Cieszyn, tel. (0-33) 851 38 41, faks: 851 38 40
ogłasza przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Menadżera Projektu “Ochrona i konserwacja cieszyńskiego dziedzictwa piśmienniczego”.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.ks.cieszyn.bip-gov.pl
Na pisemny wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej:
- można odebrać w siedzibie Książnicy Cieszyńskiej, ul. Menniczej 46, pok. 06,
- zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku.
2. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji menadżera projektu „Ochrona i konserwacja cieszyńskiego dziedzictwa piśmienniczego” o następującym zakresie czynności:
a) Opracowanie – w uzgodnieniu z Liderem Projektu oraz wszystkimi Partnerami Projektu – technicznego harmonogramu planowanych w ramach projektu działań, precyzyjnie określającego zadania Lidera Projektu i poszczególnych Partnerów Projektu oraz terminy rozpoczęcia i ukończenia realizacji tychże zadań, z uwzględnieniem postanowień umów dotacyjnych, a także stosownych procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) Stałe monitowanie, realizowane z co najmniej jednomiesięcznym wyprzedzeniem, Lidera Projektu i wszystkich Partnerów Projektu o konieczności rozpoczęcia poszczególnych zadań ujętych w technicznym harmonogramie, o którym mowa w ppkt a).
c) Opracowanie - w uzgodnieniu z Liderem Projektu – wytycznych dla wszystkich Partnerów Projektu w zakresie właściwego wykazywania i księgowania ponoszonych w ramach projektu wydatków oraz wnoszonego wkładu rzeczowego w celu zapewnienia kwalifikowalności tychże kosztów.
d) Opracowanie – w uzgodnieniu z Liderem Projektu – procedur określających zasady obiegu i przechowywania dokumentów związanych z realizacją projektu oraz ich archiwizacji.
e) Organizowanie (zwoływanie, przygotowywanie porządku obrad i materiałów do dyskusji, protokołowanie obrad), z częstotliwością nie mniejszą niż jeden raz w ciągu dwóch tygodni, zebrań zespołu koordynacyjnego, złożonego z upoważnionych przedstawicieli Lidera Projektu i wszystkich Partnerów Projektu.
f) Uzyskiwanie formalnej aprobaty Lidera Projektu dla działań, mogących skutkować zmianami w harmonogramie i sposobie realizacji projektu, a podejmowanych przez Menadżera Projektu w stosunku do Partnerów Projektu oraz wszelkich podmiotów zewnętrznych, w tym przede wszystkim instytucji dotującej oraz pozostałych instytucji zaangażowanych, na podstawie umów dotacyjnych, w proces kontrolowania i monitorowania projektu.
g) Monitorowanie i przygotowywanie korespondencji kierowanej przez Lidera Projektu do podmiotów zewnętrznych uczestniczących w procesie finansowania, monitorowania i rozliczania projektu w zakresie umów dotacyjnych.
h) Prowadzenie bieżącego monitoringu przebiegu wszystkich realizowanych w ramach projektu zadań pod kątem ich zgodności z harmonogramem technicznym określonym w ppkt. a) oraz umowami dotacyjnymi, a także zgłaszanie Liderowi Projektu zauważonych w tym zakresie nieprawidłowości wraz propozycjami ich usunięcia.
i) Przeprowadzanie – w uzgodnieniu z Liderem Projektu – procedur związanych ze zmianą harmonogramu realizacji projektu oraz planu wdrożenia projektu, a także – w razie konieczności wprowadzenia zmian w umowach dotacyjnych – prowadzenie całokształtu spraw związanych z wynegocjowaniem, a następnie wdrożeniem tychże zmian.
j) Prowadzenie systematycznego monitoringu dokumentacji tworzonej i/lub przechowywanej w związku z realizacją projektu przez Lidera Projektu i Partnerów Projektu, szczególnie zaś potwierdzającej wnoszenie wkładu rzeczowego oraz kwalifikowalność kosztów.
k) Przygotowywanie projektów wszystkich umów (jak również ich ewentualnych aneksów), które mają zostać zawarte w związku z realizacją projektu pomiędzy Liderem Projektu/Partnerami Projektu a wykonawcami zadań, a także – na wniosek Partnera Projektu – uzyskiwanie dla projektów tychże umów pozytywnej opinii radcy prawnego.
l) Obsługa administracyjna zamówień publicznych realizowanych w ramach projektu (z wyłączeniem tych zamówień, które Lider Projektu i Partnerzy Projektu zamierzają zrealizować samodzielnie; w przypadku zamówień realizowanych samodzielnie przez Partnerów Projektu, Menadżer Projektu – na ich wniosek – udziela Partnerom wsparcia w zakresie administracyjnej obsługi tychże zamówień), w tym przygotowanie pełnej dokumentacji zamówieniowej (na podstawie wytycznych określających pod względem merytorycznym zakres zamówienia, dostarczanych Menadżerowi Projektu przez Lidera Projektu i Partnerów Projektu) oraz udział przedstawiciela Menadżera Projektu w pracach komisji przetargowych.
m) Udzielanie pomocy prawnej w ewentualnych negocjacjach prowadzonych przez Lidera Projektu i Partnerów Projektu z wykonawcami zadań, dotyczących zmian w zakresach rzeczowo-finansowych usług i/lub dostaw realizowanych przez tych wykonawców na rzecz Lidera Projektu i Partnerów Projektu.
n) Obsługa administracyjna, w tym przygotowanie niezbędnej dokumentacji, a także udział w formalnych odbiorach dostaw i usług o wartości co najmniej 6 000 euro, realizowanych na rzecz Lidera Projektu i Partnerów Projektu przez wykonawców zadań.
o) Rozliczanie rzeczowo-finansowe projektu zgodnie z warunkami zawartymi w umowach dotacyjnych z uwzględnieniem odpowiednich wytycznych w sprawie raportowania i monitorowania.
p) Skompletowanie dokumentacji rozliczeniowych wraz ze sporządzaniem wniosków o płatności, a także – na wniosek instytucji dotującej - wprowadzanie do ww. dokumentacji ewentualnych korekt i uzupełnień, w terminach i formie zgodnej z umowami dotacyjnymi i z uwzględnieniem stosownych wytycznych.
q) Sporządzanie sprawozdań kwartalnych, rocznych oraz sprawozdania końcowego z realizacji projektu, a także – na wniosek instytucji dotującej – wprowadzanie do ww. dokumentacji ewentualnych korekt i uzupełnień, zgodnie z warunkami zawartymi w umowach dotacyjnych z uwzględnieniem odpowiednich wytycznych.
r) Czynny udział w kontrolach i audytach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione na podstawie umów dotacyjnych.
s) Regularne przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących przebiegu realizacji projektu niezbędnych do aktualizacji serwisów internetowych tworzonych w ramach przewidzianych w projekcie działań promocyjno-informacyjnych.
Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień:
74.10.00.00-0 Usługi w zakresie prawa, księgowości, audytu, działalności gospodarczej, zarządzania i podobne
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 30.11.2010 r.
5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią osoby, które będą uczestniczyć przy realizacji zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.
? 1 osoba – specjalista ds. rozliczeń rzeczowo-finansowych projektów finansowanych ze środków unijnych - posiadająca następujące doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat brała udział w rozliczaniu rzeczowo-finansowym co najmniej 2 projektów finansowanych ze środków unijnych w ramach programów przedakcesyjnych lub programów dostępnych po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej, przy czym wartość jednego z projektów wynosiła co najmniej 500.000 zł,
? 1 osoba – specjalista ds. zamówień publicznych - posiadająca następujące doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat brała udział w sporządzeniu co najmniej dwóch dokumentacji przetargowych, w tym co najmniej jedno na usługę, w charakterze osoby odpowiedzialnej za zgodność sporządzanej dokumentacji przetargowej z przepisami, w oparciu o które zostały przeprowadzone postępowania przetargowe,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
- uzyskali średnioroczny przychód z okresu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, obejmujący usługi z zakresu, który stanowi przedmiot zamówienia, w wysokości min. 100.000 zł,
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 15.000 zł,
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wysokość ubezpieczenia 100.000 zł,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie, na formularzu oferty, że:
• Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
• Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
• sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
• Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 15 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 15 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (mogą zostać dołączone życiorysy tych osób) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
d) część sprawozdania finansowego - bilans oraz rachunek zysków i strat - a jeżeli podlega ona badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
f) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %.
8. Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysięcy zł 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 08 1050 1083 1000 0023 1383 9975.
9.Termin składania ofert upływa dnia 22.02.2007 r. o godz. 1000. Ofertę opakowaną i oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Książnicy Cieszyńskiej, ul. Mennicza 46, pokój 06. Otwarcie ofert odbędzie się 22.02.2007 r. o godz. 1200 w sali konferencyjnej nr 001 Książnicy Cieszyńskiej.
10. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11. Informacja na temat umowy ramowej i dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się.
pobierz: SIWZ
pobierz: Załączniki