W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Anulowanie opłaty dodatkowej

Osoba, która przed wszczęciem postępowania egzekucyjnego przedłoży w Miejskim Zarządzie Dróg w Cieszynie ważne zezwolenie lub ważny bilet opłaty parkingowej, może odwołać się w formie pisemnej od opłaty dodatkowej.

Kierujący lub właściciel  pojazdu, kwestionujący zasadność wystawienia dokumentu opłaty dodatkowej, może złożyć reklamację w terminie 7 dni (kalendarzowych), liczonych od dnia następnego po wystawieniu dokumentu opłaty dodatkowej umieszczoną za wycieraczką przedniej szyby pojazdu.

Złożenie reklamacji na otrzymaną opłatę dodatkową nie wstrzymuje 7- dniowego terminu do jej uiszczenia, podczas której jej wysokość wynosi 50 zł, zamiast 200 zł. Nie wniesienie opłaty w tym czasie skutkuje nieodwracalną utratę tego uprawnienia. W przypadku uznania reklamacji opłata dodatkowa zostanie zwrócona wpłacającemu. 

Odpowiedzi na odwołania udzielne są w trybie i na zasadach określonych w dziale VIII Kodeksu postępowania administracyjnego .

Załączniki

Powiadom znajomego