Ogłoszenie o naborze kandydatów na kierownicze stanowisko urzędnicze
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej
w Cieszynie
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Kierownika Działu Zarządu Cmentarzy Komunalnych i Usług Pogrzebowych
Wymagania niezbędne:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ wykształcenie wyższe,
3/ co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowiskach urzędniczych,
4/ umiejętność obsługi komputera,
5/ niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
6/ nieposzlakowana opinia,
7/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1/ komunikatywność,
2/ umiejętność kierowania podległymi pracownikami,
3/ obsługa techniczna urządzeń biurowych.
Zakres wykonywanych zadań:
1/ organizowanie przetargów na roboty zlecone obcym wykonawcom,
2/ nadzór i kontrola w prowadzeniu korespondencji dotyczącej działu,
3/ współpraca z Miejskim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i ochrony zabytków,
4/ opracowanie okresowych i rocznych wykazów zadań rzeczowych,
5/ sporządzanie bieżącej i okresowej ewidencji danych rzeczowych i finansowych oraz statystycznych,
6/ organizacja prawidłowego podziału pracy,
7/ opracowanie zakresów czynności dla podległych pracowników,
8/ bezpośredni kontakt z petentem,
9/ kontrola porządku i prawidłowego funkcjonowania podległych cmentarzy.
Wymagane dokumenty:
1/ list motywacyjny,
2/ curriculum vitae,
3/ kserokopia dowodu osobistego,
4/ kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie,
5/ oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
7/ zaświadczenie lekarskie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
8/ oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Dokumenty należy składać w terminie do:
16 grudnia 2005 r. do godz. 12:00
w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie przy ul. Słowiczej 59 (parter, pokój 11) lub pocztą na adres Zakładu,
z dopiskiem "Konkurs-Kierownik".
Dodatkowe informacje:
1. Złożone dokumenty zostaną sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.
2. Lista osób, które spełniły wymagania formalne zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie pod adresem: http://www.zgk.cieszyn.bip-gov.pl
3. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się 28 grudnia 2005 r. o godz. 9:00 w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Cieszynie przy ul. Słowiczej 59.
Prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu - numer telefonu.
4. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.
5. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zgk.cieszyn.bip-gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ZGK w Cieszynie przy ul. Słowiczej 59.
6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy zgodnie z art. 25 Kodeksu pracy.
w Cieszynie
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Kierownika Działu Zarządu Cmentarzy Komunalnych i Usług Pogrzebowych
Wymagania niezbędne:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ wykształcenie wyższe,
3/ co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowiskach urzędniczych,
4/ umiejętność obsługi komputera,
5/ niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
6/ nieposzlakowana opinia,
7/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1/ komunikatywność,
2/ umiejętność kierowania podległymi pracownikami,
3/ obsługa techniczna urządzeń biurowych.
Zakres wykonywanych zadań:
1/ organizowanie przetargów na roboty zlecone obcym wykonawcom,
2/ nadzór i kontrola w prowadzeniu korespondencji dotyczącej działu,
3/ współpraca z Miejskim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i ochrony zabytków,
4/ opracowanie okresowych i rocznych wykazów zadań rzeczowych,
5/ sporządzanie bieżącej i okresowej ewidencji danych rzeczowych i finansowych oraz statystycznych,
6/ organizacja prawidłowego podziału pracy,
7/ opracowanie zakresów czynności dla podległych pracowników,
8/ bezpośredni kontakt z petentem,
9/ kontrola porządku i prawidłowego funkcjonowania podległych cmentarzy.
Wymagane dokumenty:
1/ list motywacyjny,
2/ curriculum vitae,
3/ kserokopia dowodu osobistego,
4/ kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie,
5/ oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
7/ zaświadczenie lekarskie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
8/ oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Dokumenty należy składać w terminie do:
16 grudnia 2005 r. do godz. 12:00
w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie przy ul. Słowiczej 59 (parter, pokój 11) lub pocztą na adres Zakładu,
z dopiskiem "Konkurs-Kierownik".
Dodatkowe informacje:
1. Złożone dokumenty zostaną sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.
2. Lista osób, które spełniły wymagania formalne zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie pod adresem: http://www.zgk.cieszyn.bip-gov.pl
3. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się 28 grudnia 2005 r. o godz. 9:00 w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Cieszynie przy ul. Słowiczej 59.
Prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu - numer telefonu.
4. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.
5. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zgk.cieszyn.bip-gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ZGK w Cieszynie przy ul. Słowiczej 59.
6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy zgodnie z art. 25 Kodeksu pracy.