Cieszyn, dnia 17 stycznia 2024 r.

OŚR.6220.9.2023.3

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Cieszyna

Działając na podstawie art. 49 i art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.), a także art. 71 ust. 1 i ust. 2 pkt 2, art. 74 ust. 3 oraz art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.), mając również na uwadze obowiązek informacyjny zawarty w art. 3 ust. 1 pkt 11, art. 38 oraz art. 85 ust. 3 ww. ustawy, Burmistrz Miasta Cieszyna zawiadamia strony postępowania, jednocześnie podając do publicznej wiadomości informację o wydanej w dniu 16 stycznia 2024 r. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa gazociągu podwyższonego średniego ciśnienia DN225 mm PE100 RC SDR 11 dla Energetyki Cieszyn w Cieszynie" o łącznej długości ok. 3,0251 km, w celu zasilania w gaz ziemny elektrociepłowni miejskiej w Cieszynie.

Z treścią przedmiotowej decyzji, jak również z całością zgromadzonej w sprawie dokumentacji, w tym z uzgodnieniami i opiniami jakie wpłynęły do organu prowadzącego postępowanie od organów opiniujących (Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Katowicach, Dyrektor Zarządu Zlewni w Gliwicach - Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie), można się zapoznać w budynku Ratusza Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, w godzinach pracy Urzędu. Ponadto zgodnie z wymogiem zawartym w art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko treść decyzji zostaje udostępniona na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Cieszynie. Bliższe informacje uzyskać można w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Cieszynie (tel. 33 4794272).

Zawiadomienie stron postępowania o wydanej decyzji uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.

Decyzję Burmistrza Miasta Cieszyna, o której mowa w niniejszym obwieszczeniu strona postępowania może zaskarżyć w odwołaniu, kierowanym do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku-Białej za pośrednictwem Burmistrza Miasta Cieszyna, w terminie 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia.

  Z up. Burmistrza Miasta
   
  mgr Aleksander Dorda
  Naczelnik Wydziału
  Ochrony Środowiska i Rolnictwa


Załączniki: