O Patronat Honorowy Burmistrza Miasta Cieszyna mogą ubiegać się wyłącznie podmioty organizujące przedsięwzięcia odbywające się na terenie Miasta Cieszyna. Preferowane są inicjatywy o szczególnym znaczeniu i randze dla Miasta Cieszyna, mające istotne i pozytywne znaczenie dla jego wizerunku i promocji.

W celu uzyskania Patronatu Honorowego, organizator powinien złożyć "Wniosek o przyznanie Patronatu Honorowego Burmistrza Miasta Cieszyna". Formularz stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Wniosek należy składać na adres: Burmistrz Miasta Cieszyna, Rynek 1, 43-400 Cieszyn lub e-mailem na adres: patronaty@um.cieszyn.pl.

Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Patronatem Honorowym Burmistrza Miasta Cieszyna powinien być złożony w Urzędzie Miejskim w Cieszynie nie później niż na 4 tygodnie przed planowaną datą wydarzenia. Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu, bądź o odmowie przyznania Patronatu, przy czym za odpowiedź pisemną uważa się również odpowiedź wysłaną poczta elektroniczną na wskazany we wniosku adres e-mail.

Więcej informacji można uzyskać w załączonym Regulaminie i załącznikach.

 



Załączniki:

Herb
Logo
Zarządzenie Nr 0050.463.2019.pdf
Za.ł 1 do REGULAMINU - wniosek o patronat.doc