W strefie usług elektronicznych można uzyskać:
Dostęp do informacji o stanie spraw oraz zobowiązaniach podatkowych i opłatach Twoich oraz osób fizycznych i prawnych, które reprezentujesz, jak również informacji z innych rejestrów urzędu - dostęp ten wymaga rejestracji i uwierzytelnienia.
Możliwość elektronicznej realizacji płatności zobowiązań wobec Urzędu.
Dostęp do formularzy elektronicznych usług udostępnianych przez Urząd.
Rejestracja:
Dostęp do danych o stanie Państwa spraw, zobowiązaniach podatkowych i opłatach, oraz niektórych, związanych z Państwem, wpisach w rejestrach prowadzonych przez Urząd jest możliwy po dokonaniu rejestracji.
Wniosek o konto na platformie eUrząd (osoby fizyczne)"Wniosek dla osób fizycznych" *.
Wniosek o konto na platformie eUrząd (dla osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej) "Wniosek dla osób prawnych" *.
Wniosek o konto na platformie eUrząd z wykorzystaniem usługi login.gov.pl "Wniosek o konto na eUrzędzie (login.gov.pl)".
* Formularz dostępny po zalogowaniu na platformie ePUAP
Więcej informacji o strefie usług elektronicznych (platformie eUrząd) uzyskasz wybierając opcję Pomoc z menu.