W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zarządzenie nr 0050.156.2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Miasta Cieszyna
z dnia
w sprawie zatwierdzenia i wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

Zarządzenie Nr 0050.156.2019
Burmistrza Miasta Cieszyna
z dnia 4 marca 2019 roku

W sprawie zatwierdzenia i wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.), art. 4 pkt 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).

§1

Dla udzielenia zamówienia publicznego o wartości mniejszej od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych z remontem pokrycia dachowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja pokryć dachowych na budynkach przy ul. Wałowej 4 w Cieszynie".
Wybieram ofertę złożoną przez firmę Łukasz Jakubek Zakład Remontowo-Budowlany, ul. Skowronków 11, 43-430 Ustroń z ceną brutto 101 088,08 zł jako najkorzystniejszą.
Postanawiam udzielić zamówienia Wykonawcy określonemu w ust. 1.

§2

Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Powiadom znajomego