Zarządzenie nr 0050.156.2019
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Miasta Cieszyna |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | zatwierdzenia i wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego |
Zarządzenie Nr 0050.156.2019
Burmistrza Miasta Cieszyna
z dnia 4 marca 2019 roku
W sprawie zatwierdzenia i wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.), art. 4 pkt 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
§1
Dla udzielenia zamówienia publicznego o wartości mniejszej od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych z remontem pokrycia dachowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja pokryć dachowych na budynkach przy ul. Wałowej 4 w Cieszynie".
Wybieram ofertę złożoną przez firmę Łukasz Jakubek Zakład Remontowo-Budowlany, ul. Skowronków 11, 43-430 Ustroń z ceną brutto 101 088,08 zł jako najkorzystniejszą.
Postanawiam udzielić zamówienia Wykonawcy określonemu w ust. 1.
§2
Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.