W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres e-Doręczeń:
AE:PL-74161-73999-SIUWT-31

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Uchwała nr XI/138/25

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej Cieszyna
z dnia
w sprawie petycji osoby fizycznej z dnia 26 listopada 2024 r. w sprawie podjęcia uchwały w sprawie uregulowania zasad wydawania „Wiadomości Ratuszowych”
na podstawie art. 18b oraz art. 41a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn.zm.) w związku z § 31 ust. 2 Statutu Miasta Cieszyna przyjętego uchwałą nr XLIX/530/18 Rady Miejskiej Cieszyna z dnia 25 października 2018 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Cieszyna, § 2 uchwały nr XLIX/531/18 Rady Miejskiej Cieszyna z dnia 25 października 2018 r. w sprawie szczegółowych zasad wnoszenia inicjatyw obywatelskich, zasad tworzenia komitetów inicjatyw uchwałodawczych, zasad promocji obywatelskich inicjatyw uchwałodawczych oraz formalnych wymogów jakim muszą odpowiadać składane projekty oraz art. 12 i art.13 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r., poz. 870)
status uchwały obowiązująca

UCHWAŁA NR XI/138/25
RADY MIEJSKIEJ CIESZYNA

z dnia 29 stycznia 2025 r.


w sprawie petycji osoby fizycznej z dnia 26 listopada 2024 r. w sprawie podjęcia uchwały w sprawie uregulowania zasad wydawania „Wiadomości Ratuszowych”

Załączniki

Powiadom znajomego