Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres e-Doręczeń:
AE:PL-74161-73999-SIUWT-31

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Stanowisko urzędnicze ds. administracji siecią komputerową, bazami danych, aplikacjami i sprzętem (OR-II.2) w Wydziale Organizacyjnym

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Piotr Brudny, Cieszyn
Uzasadnienie wyboru Kandydat w największym stopniu spełnił wymagania i oczekiwania stawiane w ofercie naboru, jako niezbędne na wyżej wymienionym stanowisku.
Pan Piotr Brudny posiada doświadczenie zawodowe w zakresie pracy na stanowisku związanym z administracją serwerami, komputerami i sieciami komputerowymi. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się wiedzą z zakresu obsługi informatycznej i utrzymania ciągłości pracy na stanowiskach wyposażonych w komputery, umiejętnością administrowania serwerami oraz sieciami opartymi na serwerach, jak również bardzo dobrą znajomością zasad zabezpieczeń infrastruktury informatycznej i baz danych. Kandydat posiada również określone predyspozycje osobowościowe konieczne do właściwej realizacji zadań.
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko urzędnicze ds. administracji siecią komputerową, bazami danych, aplikacjami i sprzętem (OR-II.2) w Wydziale Organizacyjnym
Miejsce pracy Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert W siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn; ePUAP
Status rozstrzygnięte

Cieszyn, dnia 31 marca 2025 r.

OR-I.2110.4/2.2025

Burmistrz Miasta Cieszyna
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. administracji siecią komputerową, bazami danych, aplikacjami i sprzętem (OR-II.2),
w Wydziale Organizacyjnym
w Urzędzie Miejskim w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn

Pracownik zatrudniony będzie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etatu.

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej na stanowisku związanym z informatyką,
  2. doświadczenie zawodowe w zakresie pracy na stanowisku związanym z administracją serwerami, komputerami i sieciami komputerowymi,
  3. posiadanie wiedzy zapewniającej obsługę informatyczną i utrzymanie ciągłości pracy na stanowiskach wyposażonych w komputery,
  4. umiejętność administrowania serwerami oraz sieciami opartymi na serwerach,
  5. znajomość zasad zabezpieczeń infrastruktury informatycznej i baz danych,
  6. preferowane posiadanie certyfikatów ukończenia szkoleń w zakresie serwerów Microsoft Windows, Linux, baz danych MS SQL, PostgreSQL, Firebird i innych związanych z informatyką,
  7. znajomość obowiązujących przepisów na danym stanowisku pracy:
  8. predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, rozwiązywania konfliktów, podejmowania decyzji, obowiązkowość, terminowość, zmysł organizacyjny, dyspozycyjność, odporność na stres, komunikatywność, samodzielność,
  9. chęć dalszego podnoszenia kwalifikacji.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Administrowanie:
    1. stacjami roboczymi,
    2. serwerami,
    3. drukarkami, skanerami i innymi urządzeniami peryferyjnymi,
    4. siecią komputerową,
    5. bazami danych.
  2. Zarządzanie:
    1. systemami antywirusowymi,
    2. monitoringiem systemów informatycznych,
    3. bezpieczeństwem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych,
    4. wydajnością stacji roboczych,
  3. Tworzenie kopii bezpieczeństwa danych zapisanych na dyskach serwerów sieciowych i logów systemowych.
  4. Administrowanie, konfigurowanie i aktualizowanie systemów i programów użytkowanych przez urząd.
  5. Przygotowywanie stanowisk i ich oprogramowania dla pracowników i stażystów.
  6. Prowadzenie podstawowego szkolenia pracowników i udzielanie pomocy w eksploatacji administrowanych programów i sprzętu informatycznego.
  7. Zlecanie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego.
  8. Zapoznawanie się z nowymi rozwiązaniami w zakresie informatyki i budowy społeczeństwa informacyjnego m. in. poprzez udział w szkoleniach i targach zgodnie z zakresem obowiązków.
  9. Przestrzeganie zasad wynikających z ustaw o ochronie danych osobowych oraz o ochronie informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami.
  10. Pełnienie funkcji Administratora Systemu Informatycznego Urzędu Miejskiego w Cieszynie.
  11. Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej.
  12. Wsparcie technicznie do systemu transmisji sesji Rady Miejskiej i systemu głosowania.
  13. Współpraca przy wdrożeniach nowych systemów, aplikacji i programów zgodnie z potrzebami komórek organizacyjnych.
  14. Współpraca w opracowaniu planu zakupu sprzętu i oprogramowania oraz ich instalacji i konfiguracji.
  15. Udział w przeprowadzaniu postępowań zakupowych sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym współpraca przy opracowywaniu opisu przedmiotu zamówienia.
  16. Współpraca z firmami instalującymi sprzęt i oprogramowanie.
  17. Współdziałanie z administracją urzędów i firmami obcymi w zakresie informatyki.
  18. Współpraca z organami kontrolnymi podczas kontroli działania systemów teleinformatycznych w Urzędzie Miejskim w Cieszynie.
  19. Sprawowanie zastępstwa na stanowisku ds. administracji siecią komputerową, bazami danych, aplikacjami i sprzętem (OR-II.3).
  20. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Referatu oraz Naczelnika Wydziału związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy.
  21. Prowadzenie z należytą starannością dokumentacji związanej z zakresem obowiązków zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną w oparciu o system elektronicznego obiegu dokumentów.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

  1. praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie, ul. Rynek 1 w pomieszczeniu biurowym na I piętrze oraz w razie potrzeby w pozostałych pomieszczeniach - budynkach Urzędu Miejskiego,
  2. praca na wysokości do 3 metrów.
  3. praca przy monitorze ekranowym pow. 4/h na dobę i urządzeniach biurowych,
  4. równoważny system czasu pracy.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W Urzędzie Miejskim w Cieszynie w miesiącu lutym 2025 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany, ze wskazaniem miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego oraz numeru telefonu do kontaktu lub adresu poczty elektronicznej,
  2. curriculum vitae z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisane,
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z wzorem zamieszczonym na stronie bip.um.cieszyn.pl w zakładce "Praca",
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, certyfikaty, itp.),
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane lub ma wpływ na ocenę doświadczenia zawodowego): świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie, również obejmujące okresy pracy przypadające w roku kalendarzowym, w którym pracownik ubiega się o zatrudnienie, w przypadku kiedy kandydat jest w zatrudnieniu,
  6. oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • zgodnie z załączonym poniżej wzorem,
  7. klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych (RODO), zgodna z załączonym poniżej wzorem,
  8. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a, ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

List motywacyjny, CV oraz składane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można:

  1. złożyć w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata, z dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. administracji siecią komputerową, bazami danych, aplikacjami i sprzętem w Wydziale Organizacyjnym", w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn;
  2. przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP w postaci skanów wymaganych dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z identycznym dopiskiem w temacie wiadomości,

w terminie do dnia 14.04.2025 r. w godzinach pracy Urzędu.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do dnia 14.04.2025 r. do godz. 16.30. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zobowiązani są do osobistego przybycia na posiedzenie Komisji do siedziby Urzędu Miejskiego w Cieszynie. O dokładnej godzinie posiedzenia Komisji ds. naboru oraz o sposobie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych sytuacjach rozmowa może zostać przeprowadzona za pomocą komunikatora internetowego.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.cieszyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Rynek 1 w Cieszynie.

7. Informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych:

Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 roku o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), w związku z rozpoczęciem rekrutacji na wskazane stanowisko informuję, że w Urzędzie Miejskim w Cieszynie obowiązuje "Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Cieszynie".

Procedura ta jest dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu (bip.um.cieszyn.pl).

Z up. Burmistrza Miasta Cieszyna

Stanisław Kawecki

Sekretarz Miasta

Załączniki

Powiadom znajomego