Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres e-Doręczeń:
AE:PL-74161-73999-SIUWT-31

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zawiadomienie SRM-II.6730.55.2025

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy SRM-II.6730.55.2025
Typ sprawy Ustalenie warunków zabudowy
Rodzaj dokumentu zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego
Data ważności ogłoszenia

Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego i możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji ustalającej warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacyjnego na działce nr 2/103 w obrębie nr 57, położonej w rejonie ul. Adama Mickiewicza w Cieszynie.


Cieszyn, dnia 6 października 2025 r.

SRM-II.6730.55.2025.JW

 

 

OBWIESZCZENIE

 

Zgodnie z art. 49, 49a i art. 49b, w związku z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z póżn. zm.)

zawiadamiam

 

o zebraniu materiału dowodowego i możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji ustalającej warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacyjnego na działce nr 2/103 w obrębie nr 57, położonej w rejonie ul. Adama Mickiewicza w Cieszynie.

Zgodnie z art. 53 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tutejszy organ wystąpił o uzgodnienie projektu decyzji z organami uzgadniającymi tj. Dyrektorem Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Gliwicach, jako organem właściwym w sprawach melioracji wodnych, Starostą Cieszyńskim, jako organem właściwym ds. ochrony gruntów rolnych oraz Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Cieszynie, pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych. W terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia organy nie zajęły stanowiska w sprawie, w związku z czym uzgodnienia uważa się za dokonane.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej. Strony postępowania w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia, tj. do 27 października 2025 r., mogą zapoznać się z aktami sprawy zgromadzonymi w Urzędzie Miejskim w Cieszynie.

Po tym terminie zostanie wydana decyzja.

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33-4794-265.

 

Z up. Burmistrza Miasta

mgr Arkadiusz Skowroński

 

Naczelnik Wydziału

Strategii i Rozwoju Miasta

 

 

 

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego