Zawiadomienie o wszczęciu postępowania i zebraniu materiału dowodowego oraz o możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie dwutorowej kablowej sieci energetycznej oraz złącza kablowego na części działki nr 86/1 obr. 45 w Cieszynie w rejonie ul. Górnej.


Cieszyn, dnia 20 sierpnia 2024 r.

SRM-II.6733.8.2024

 

 

ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania i zebraniu materiału dowodowego oraz o możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130), zawiadamiam, że na wniosek z dnia 30 lipca 2024 r., złożony przez Tauron Dystrybucja S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. Batorego 17a, 43-300 Bielsko-Biała, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Krzysztofa Gazda, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie dwutorowej kablowej sieci energetycznej oraz złącza kablowego na części działki nr 86/1 obr. 45 w Cieszynie w rejonie ul. Górnej.

Inwestycja polegać będzie na budowie dwutorowej sieci elektroenergetycznej 15 kV o długości ok. 11 m oraz złącza kablowego ZKSN 15 kV o wymiarach ok. 1,5 m x 1,1 m.

W przedmiotowym postępowaniu nie występują przesłanki do dokonania uzgodnień w trybie art. 53 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130), tym samym zostały zebrane wszystkie dokumenty umożliwiające zakończenie postępowania.

Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego organ administracji obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji, do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, że przepis art. 10 § 1 ww. ustawy jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Powyższe uprawnienie nie jest obowiązkiem strony.

Zawiadomienie uważa się za dokonane w dniu 3.09.2024 r., tj. po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej. Strony postępowania w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 10 września 2024 r. mogą zapoznać się z aktami sprawy zgromadzonymi w Urzędzie Miejskim w Cieszynie. Po upływie ww. terminu wydana zostanie decyzja.

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33-4794-250.

 

 

 

 

z up. Burmistrza Miasta

mgr Arkadiusz Skowroński

 

Naczelnik Wydziału

Strategii i Rozwoju Miasta



Załączniki: