Zarządzenie CUW01.0221.49.2022
Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie
z dnia 23 grudnia 2022 roku

 
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Cieszynie wg stanu na dzień 31.12.2022 r.

Na podstawie § 1, pkt. 12 oraz § 3 pkt. 1 uchwały Rady Miejskiej Cieszyna nr XXVIII/275/16 z dnia 29 grudnia 2016 r., w sprawie organizacji wspólnej obsługi dla samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Cieszyn, art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) oraz Instrukcji inwentaryzacyjnej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Cieszynie zarządzam:

§1

Przeprowadzenie okresowej inwentaryzacji w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Cieszynie wg stanu na dzień 31.12.2022 r., w niżej wymienionym zakresie:

  1. W drodze spisu z natury - środków pieniężnych w kasie oraz druków ścisłego zarachowania.
  2. W drodze potwierdzenia salda – stan środków pieniężnych na rachunkach bankowych, należności, za wyjątkiem należności spornych i wątpliwych, należności od pracowników oraz osób nieprowadzących ksiąg rachunkowych oraz należności publicznoprawnych.
  3. W drodze weryfikacji – grunty, wartości niematerialne i prawne oraz inne aktywa i pasywa niepodlegające spisowi z natury i uzgodnieniu sald.

§2

1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji w drodze spisu z natury powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:

1) Joanna Miąsik – Przewodnicząca komisji,
2) Edyta Gabzdyl,
3) Kinga Pieczka.

2. Do przeprowadzenia spisu z natury powołuję zespół spisowy w składzie:

1) Edyta Gabzdyl,
2) Kinga Pieczka.

§3

Zobowiązuję Przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej do przekazania oryginałów arkuszy spisowych do Głównego Księgowego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego  w terminie do 10 stycznia 2023 r.

§4

Zobowiązuję Głównego Księgowego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego do dokonania inwentaryzacji w drodze potwierdzenia sald oraz w drodze weryfikacji.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Dyrektor 
Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie
mgr Paweł Szajor


Załączniki:

CUW01.0221.49.2022